Dziś piszemy o kolejnym kamieniu milowym Playerunknown’s Battlegrounds, tym razem na konsoli Xbox One, przedłużeniu zamkniętej bety Sea of Thieves o dwa dni i o bliskim wprowadzeniu serwerów dedykowanych do For Honor, wraz ze startem 5. sezonu. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Krzysztof Sobiepan

Wydawało się, że strzelanka Playerunknown’s Battlegrounds spotkała się z dość chłodnym przyjęciem na sprzęcie Microsoftu. Po premierze gracze narzekali na sporo problemów, m.in. z klatkowaniem, sterowaniem i interfejsem. Jak się okazuje, intensywne naprawy i kolejne łatki musiały poprawić sytuację, bo sprzedaż produkcji ma się nieźle i liczba użytkowników ciągle rośnie. Na blogu Xbox Wire twórcy popularnej gry pochwalili się bowiem przekroczeniem progu 4 mln aktywnych graczy. To całkiem dobre tempo – od celebracji 3 milionów minęły bowiem zaledwie 2 tygodnie.
Oprócz klepania się po plecach za sześć szybkich aktualizacji deweloper postanowił osłodzić nieco grę fanom Xboksa i obiecał sprezentować im niemałą kupkę waluty gry. Każdy, kto już kupił grę na konsoli lub zrobi to do końca stycznia 2018 roku i stworzy w niej swojego awatara może liczyć na bonus w postaci 30 tysięcy BP (jako zazdrosny gracz PUBG na PC dodam, że to spore przekupstwo – kwota reprezentuje nieco ponad 14 skrzynek, czyli ok. 2 tygodnie regularnej gry).
Deweloperzy ze studia Rare postanowili przedłużyć o dwa dni okres zamkniętej bety w kooperacyjnej pirackiej grze Sea of Thieves. Jak się okazuje, część graczy nie mogła się przez dłuższy czas zalogować do tytułu w dniu startu testów i zostali dodatkowo obsypani wiadomościami o błędach (mamy więc do czynienia z czystą, a nie „marketingową” betą). W ramach zadośćuczynienia producent przedłużył okres zabawy do 31 stycznia. Serwery zamkną się w środę o godzinie 9:00 czasu polskiego. Dodatkowo koderzy zapewnili dziś rano szybką łatkę, która ma naprawiać parę problemów z dostępem. Jednocześnie pracują nad bardziej kompleksowym rozwiązaniem. Końcowo każda osoba z dostępem do gry powinna mieć nieco czasu, by ją posprawdzać. Na oficjalnej stronie możecie znaleźć zaś pomoc z błędem „Too Early” i rozwiązania dotyczące aplikacji Xbox Insider Hub.
Chłopaki z naszej redakcji większych problemów nie mieli i wczoraj w doborowym składzie można było oglądać pirackie perypetie Łosia, Heda, Arasza i T-bone’a. Materiał przyuważyć możecie powyżej.
Ubisoft ostatnimi czasy stawia na gry „wieloletnie”, nic więc dziwnego, że w pocie czoła pracuje nad dodaniem do zeszłorocznej średniowiecznej gry akcji For Honor serwerów dedykowanych. O sprawie pisaliśmy już wcześniej, ale tym razem obiecana jeszcze w lipcu funkcjonalność wydaje się być o krok od implementacji. Na 15 lutego (rok i jeden dzień po premierze gry) zaplanowano dużą aktualizację tytułu. Ma ona rozpocząć Age of Wolves, czyli piąty sezon rozgrywek rankingowych. Właśnie wtedy do akcji mają wejść nowe serwery (najprawdopodobniej jednak odrobinę po samym starcie sezonu). Wraz z resetem ligi szykują się także duże zmiany wielu herosów – Kensei i Pogromca mają otrzymać zupełnie nowe ruchy i animacje, sporo nowych sztuczek nauczą się także Nobushi, Berserk oraz Gaidheil. Trochę ulepszeń znajdzie się też w trybie treningu, który pozwoli na doskonalenie swoich umiejętności na wiele ciekawych sposobów.
Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
…jak również najnowsze filmy z gier:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3