Ekipa ze studia Innersloth poinformowała, że w wyniku niedawnego skoku popularności serwery gry Among Us są maksymalnie obciążone. Tyczy się to zwłaszcza regionu Ameryki Północnej.
Końcówka minionego miesiąca okazała się niezwykle udana dla studia Innersloth i jego nastawionej na sieciową rywalizację gry Among Us. Od kilku tygodni w pecetowej wersji tego tytułu regularnie bawi się bowiem po kilkadziesiąt tysięcy osób (va SteamDB). Owo oblężenie, choć z pewnością cieszy twórców, stało się dla nich źródłem pewnego technicznego problemu. Jak poinformowali oni na Twitterze, serwery produkcji osiągnęły swój maksymalny limit wydajnościowy. Co gorsza, nie mogą oni po prostu dodać ich więcej. Obecnie ekipa z Innersloth pracuje nad rozwiązaniem problemu, lecz nie wiadomo, kiedy stosowne poprawki zostaną wprowadzone. Na razie ekipa ze stanu Waszyngton prosi o cierpliwość i ma nadzieję, że gracze pozostaną przy tytule.
Wchodząc w szczegóły, przedstawiciele studia Innersloth zdradzili, że najgorzej sytuacja wygląda w strefie obejmującej Amerykę Północną. Twórcy zalecają, by osoby napotykające na problemy na serwerach NA ściągnęły najnowszą aktualizację do gry (jest ona dostępna na Steam, na urządzeniach mobilnych ma pojawić się wkrótce), kliknąć na zieloną ikonę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu i spróbować zmienić region.
Mimo próśb twórców o wyrozumiałość wielu graczy nie kryje rozczarowania zaistniałą sytuacją. W serwisie Reddit pojawiają się relacje wściekłych osób, którzy nie mogą połączyć się z serwerami (niektórzy próbują już od kilku dni) bądź stale są z nich wyrzucani, oraz zgryźliwe komentarze na temat twórców nie będących w stanie odpowiednio się przygotować, nawet w obliczu widocznego wzrostu popularności ich produkcji.

W świetle tych problemów możemy zadać sobie pytanie, czy zgodnie z nadziejami studia Innersloth gracze pozostaną przy Among Us w tym dość problematycznym okresie, czy też jednak w końcu stracą cierpliwość i porzucą tytuł? Liczba osób bawiących się w nim obecnie na razie nie zwiastuje katastrofy, lecz możliwe, że jeśli poprawki będą się spóźniały, sytuacja ulegnie zmianie.
GRYOnline
Gracze
Steam
59

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.