Dziś piszemy m.in. o lepszej grafice w Pro Evolution Soccer 2016 na Xboksie One, usprawnieniom technicznym rozgrywek sieciowych w grze MechWarrior Online oraz ustąpieniu Johna Smedleya ze stanowiska prezesa Daybreak Game Company. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocja dnia (do godziny 19:00 w piątek, 24.6):
Szaleństwo w środku tygodnia (do godziny 19:00 w piątek, 24.6):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 27.7) – obniżka cen 144 tytułów, WWW
Pro Evolution Soccer 2016 na Xboksie One wkrótce będzie mogło osiągnąć imponującą rozdzielczość 1920x1080. Przeskok z 720p do 1080p stanie się możliwy dzięki wprowadzeniu SDK DirectX 12 – najnowszych bibliotek graficznych od firmy Microsoft, co potwierdził przedstawiciel firmy Konami. Podobny wzrost jakości powinien być również możliwy w nadchodzącym Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, o czym wcześniej mówiło Konami, ale co wówczas wydawało się niezbyt realistyczne. Niewykluczone, że w przyszłości więcej tytułów wypuszczanych na XONE będzie w stanie poszczycić się jakością full HD.
Studio Piranha Games otworzyło dodatkowe europejskie serwery dla gry sieciowej MechWarrior Online dla usprawnienia rozgrywki. Twórcy podają, że po ostatnich zmianach udało się zredukować opóźnienia średnio o 50%, a w niektórych rejonach osiągnięto nawet 75% poprawę. W rezultacie rozgrywka powinna być płynniejsza niż do tej pory.
John Smedley ustąpił ze stanowiska szefa studia Daybreak Game Company (byłe Sony Online Entertainment), które dało światu m.in. takie tytuły, jak H1Z1 oraz seria Everquest. W roli tej zastąpi go Russell Shanks, dotychczasowy dyrektor operacji. Smedley nie żegna się jednak z Daybreak Game Company na zawsze – po niedługiej przerwie ma on powrócić do firmy na inną, jeszcze nieustaloną pozycję.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Więcej:Masowe zwolnienia w Amazonie. Gigant rezygnuje z gier AAA, ostało się tylko kilka projektów
GRYOnline
Gracze
Steam
0