Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zwolnienia / zatrudnienia - sprzęt i technologie

Twórcy Kingdom Come ratują zwolnionych deweloperów, zatrudniając ich szefa i pracowników
Twórcy Kingdom Come ratują zwolnionych deweloperów, zatrudniając ich szefa i pracowników

Adrian Werner, 12 września 2025, 12:51

Szef zespołu pracującego nad The Guild: Europa 1410 przeniósł się, wraz z częścią deweloperów, do znanego z Kingdom Come: Deliverance studia Warhose.

Ubisoft zwolnił 9 osób. Ma to związek z dużymi zmianami u wydawcy Assassin's Creed
Ubisoft zwolnił 9 osób. Ma to związek z dużymi zmianami u wydawcy Assassin's Creed

Jakub Błażewicz, 11 września 2025, 09:37

Nowy oddział Ubisoftu najwyraźniej nabiera kształtów, aczkolwiek na razie wymusiło to decyzje strukturalne – i kolejne (choć nieduże) zwolnienia.

Weteran Warcrafta i Diablo zwalnia ludzi ze swojej nowej firmy. Jego gry okazały się komercyjną porażką
Weteran Warcrafta i Diablo zwalnia ludzi ze swojej nowej firmy. Jego gry okazały się komercyjną porażką

Adrian Werner, 5 września 2025, 10:10

Źle się dzieje w firmie Dreamhaven, czyli nowym przedsięwzięciu jednego ze współzałożycieli Blizzarda. Aby utrzymać działalność, konieczne były zwolnienia.

Liczne zwolnienia w Firaxis Games. Winna jest prawdopodobnie kiepska sytuacja Civilization 7
Liczne zwolnienia w Firaxis Games. Winna jest prawdopodobnie kiepska sytuacja Civilization 7

Kamil Kleszyk, 4 września 2025, 20:45

Studio Firaxis Games przechodzi kolejną falę redukcji etatów. Powodem są najprawdopodobniej trudności związane z grą Civilization 7, która od premiery nie zdołała zyskać oczekiwanego uznania graczy.

Nowa gra-usługa Sony otrzymała drugi bardzo poważny cios. Reżyser „niezgrabnej” strzelanki Fairgames porzucił projekt i poszedł do konkurencji
Nowa gra-usługa Sony otrzymała drugi bardzo poważny cios. Reżyser „niezgrabnej” strzelanki Fairgames porzucił projekt i poszedł do konkurencji

Maciej Gaffke, 1 września 2025, 17:40

Reżyser strzelanki Fairgames opuścił Haven Studios i przeszedł do konkurencyjnej firmy WB Games. Odejście tak ważnej postaci stawia pod znakiem zapytania dalszą produkcję gry-usługi od Sony.

450 twórców Diablo obawia się o swoją przyszłość. „Nikt z nas nie powinien żyć w ciągłym strachu, iż w każdej chwili może zostać zwolniony”
450 twórców Diablo obawia się o swoją przyszłość. „Nikt z nas nie powinien żyć w ciągłym strachu, iż w każdej chwili może zostać zwolniony”

Marcin Bukowski, 29 sierpnia 2025, 09:14

Część deweloperów serii Diablo zagłosowała za utworzeniem związku zawodowego. Powodem jest niepewność zatrudnienia, w obliczu ogromnych zwolnień w Microsofcie.

Używanie AI przez pracowników jest obowiązkowe w studiu Microsoftu, ale podobno nakaz nie działa
Używanie AI przez pracowników jest obowiązkowe w studiu Microsoftu, ale podobno nakaz nie działa

Marcin Bukowski, 28 sierpnia 2025, 12:28

W sieci pojawił się raport rzucający nowe światło na temat zwolnień w studiu King. Wśród problemów wymieniane są m.in. nielegalne odprawy, nierealistyczne plany czy nieefektywny nakaz korzystania z AI.

Jest szansa na remastery kolejnych Tomb Raiderów, ale deweloper serii zwalnia kolejne osoby
Jest szansa na remastery kolejnych Tomb Raiderów, ale deweloper serii zwalnia kolejne osoby

Adrian Werner, 28 sierpnia 2025, 10:16

Niedawna aktywność oficjalnego konta marki Tomb Raider w serwisie X dała graczom nadzieję, że w planach jest zremasterowanie kolejnych odsłon cyklu, w tym Tomb Raider: Legend oraz Tomb Raider: Underworld.

Nowa mroczna gra twórców Until Dawn zalicza duże opóźnienie. Zobacz niepokojący gameplay z Directive 8020
Nowa mroczna gra twórców Until Dawn zalicza duże opóźnienie. Zobacz niepokojący gameplay z Directive 8020

Maciej Gaffke, 21 sierpnia 2025, 22:15

Horror Directive 8020 od studia Supermassive Games ma nowy termin premiery. Twórcy hitu Until Dawn powiadomili również o zwolnieniach wśród pracowników. Na gamescomie zobaczyliśmy zaś długi gameplay z gry.

Piekło deweloperskie BioShock 4 trwa. Nowy raport ujawnia masowe zwolnienia i kolejne opóźnienie
Piekło deweloperskie BioShock 4 trwa. Nowy raport ujawnia masowe zwolnienia i kolejne opóźnienie

Adrian Werner, 21 sierpnia 2025, 14:27

W sieci pojawiły się doniesienia o obecnej sytuacji BioShocka 4 oraz problemach z produkcją trapiących ten projekt.

Porzucił Diablo, by ratować grę znajdującą się w deweloperskim piekle. Rod Fergusson został nowym szefem studia, które tworzy BioShock 4
Porzucił Diablo, by ratować grę znajdującą się w deweloperskim piekle. Rod Fergusson został nowym szefem studia, które tworzy BioShock 4

Kamil Kleszyk, 19 sierpnia 2025, 19:17

Rod Fergusson, były szef marki Diablo, znalazł nowy dom. Weteran branży dołączył do 2K Games i obejmie stanowisko szefa studia Cloud Chamber, które odpowiada za grę BioShock 4.

Szef Diablo odchodzi z Blizzarda. „Czas odejść, z mieczem w dłoni, i zobaczyć, co dalej”
Szef Diablo odchodzi z Blizzarda. „Czas odejść, z mieczem w dłoni, i zobaczyć, co dalej”

Kamil Kleszyk, 9 sierpnia 2025, 10:30

Po pięciu latach kierowania marką Diablo, Rod Fergusson ogłosił, że odchodzi z Blizzard Entertainment. W tym czasie nadzorował premiery kluczowych odsłon i dodatków w historii serii.

Po ponad 10 latach BioShock 4 potrzebuje „gruntownych zmian” i nowego lidera. Jeden element wymaga szczególnej poprawy. „Mamy dobrą grę, ale chcemy wspaniałej”
Po ponad 10 latach BioShock 4 potrzebuje „gruntownych zmian” i nowego lidera. Jeden element wymaga szczególnej poprawy. „Mamy dobrą grę, ale chcemy wspaniałej”

Zuzanna Domeradzka, 2 sierpnia 2025, 09:52

BioShock 4 ma zmagać się z kolejnymi problemami. Produkcja gry wciąż się przedłuża przez niezadowolenie firmy Take-Two Interactive, która skasowała remake „jedynki”.

„Microsoft rozkwita”. Prezes firmy broni zwolnień i wyjaśnia, dlaczego firma stawia na AI
„Microsoft rozkwita”. Prezes firmy broni zwolnień i wyjaśnia, dlaczego firma stawia na AI

Marcin Bukowski, 28 lipca 2025, 11:52

Microsoft obecnie „rozkwita”. Tak przynajmniej twierdzi prezes firmy Satyi Nadelli, pomimo masowych zwolnień, który wskazuję na sztuczną inteligencję jako klucz do dalszego rozwoju.

Duże zwolnienia u twórców Oblivion Remastered i Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. „Winna” jest ponoć nie tylko AI, ale również kiepska umowa z Bethesdą
Duże zwolnienia u twórców Oblivion Remastered i Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. „Winna” jest ponoć nie tylko AI, ale również kiepska umowa z Bethesdą

Maciej Gaffke, 16 lipca 2025, 21:08

Około 300 osób ze studia Virtuos miało stracić pracę. Firma odpowiedzialna za Oblivion Remastered to kolejne przedsiębiorstwo z branży gier dotknięte masowymi zwolnieniami.

To już pewne: AI, które sami stworzyli, zastąpi wszystkich zwolnionych przez Microsoft pracowników studia King
To już pewne: AI, które sami stworzyli, zastąpi wszystkich zwolnionych przez Microsoft pracowników studia King

Maciej Gaffke, 15 lipca 2025, 18:26

Około 200 osób zwolnionych z podległej Xboxowi grupy King zostanie zastąpionych przez AI. W sieci pojawił się list wysłany do pracowników firmy.

„Wielu z nas skradziono przyszłość”. Los setek pracowników pozostaje niepewny, po tym jak Microsoft skasował grę, którą zachwycał się szef Xboxa
„Wielu z nas skradziono przyszłość”. Los setek pracowników pozostaje niepewny, po tym jak Microsoft skasował grę, którą zachwycał się szef Xboxa

Jakub Błażewicz, 15 lipca 2025, 10:55

Związek zawodowy pracowników studia ZeniMax Online odniósł się do zwolnień Microsoftu, które miały „skraść przyszłość” wielu z nich.

Marvel's Blade, nowa gra znanego z Dishonored studia Arkane, najwyraźniej nie ucierpiało przez zwolnienia w Microsofcie. Na grę mamy jednak długo poczekać
Marvel's Blade, nowa gra znanego z Dishonored studia Arkane, najwyraźniej nie ucierpiało przez zwolnienia w Microsofcie. Na grę mamy jednak długo poczekać

Kamil Kleszyk, 10 lipca 2025, 16:44

Choć od zapowiedzi gry Marvel’s Blade minęło już sporo czasu, wygląda na to, że projekt nie został porzucony. Najnowszy raport finansowy studia Arkane sugeruje, że gra wciąż znajduje się w produkcji – choć na premierę przyjdzie nam jeszcze długo poczekać.

Gracze słusznie się niepokoili o kontynuację hitowego survivalu z otwartym światem. Subnautica 2 została opóźniona na 2026 rok, a w grę wchodziło ponoć 250 mln USD
Gracze słusznie się niepokoili o kontynuację hitowego survivalu z otwartym światem. Subnautica 2 została opóźniona na 2026 rok, a w grę wchodziło ponoć 250 mln USD

Maciej Gaffke, 9 lipca 2025, 22:23

To już pewne: Subnautica 2 nie wyjdzie w 2025 roku. Przyczyną opóźnienia najprawdopodobniej jest premia rzędu 250 milionów dolarów, której wydawca nie chciał wypłacić deweloperowi.

Ubisoft podjął „trudną, ale konieczną decyzję”. Dotyczy studia z blisko 30-letnią historią
Ubisoft podjął „trudną, ale konieczną decyzję”. Dotyczy studia z blisko 30-letnią historią

Marcin Bukowski, 9 lipca 2025, 08:16

Ubisoft dokonał zwolnień w oddziale Red Storm, który odpowiadał m.in. za serię Tom Clancy. Decyzja jest częścią wcześniej zapowiedzianej redukcji kosztów.

Studio legendarnego współtwórcy serii Doom i Quake ucierpiało przez zwolnienia w Microsofcie. Ważą się losy firmy
Studio legendarnego współtwórcy serii Doom i Quake ucierpiało przez zwolnienia w Microsofcie. Ważą się losy firmy

Zuzanna Domeradzka, 7 lipca 2025, 22:55

Ogromne zwolnienia w Microsofcie dotknęły założone przez legendarnego dewelopera studio Romero Games. Klaruje się przyszłość zespołu odpowiedzialnego za Empire of Sin.

Założyciel Arkane obwinia Game Pass o zwolnienia w Microsofcie. Prawda może jednak być mniej oczywista: firma ma szukać wielkich oszczędności na rozwój AI
Założyciel Arkane obwinia Game Pass o zwolnienia w Microsofcie. Prawda może jednak być mniej oczywista: firma ma szukać wielkich oszczędności na rozwój AI

Krzysztof Kałuziński, 6 lipca 2025, 16:50

Współtwórca cyklu Dishonored krytykuje usługę Game Pass i sugeruje, że mogła ona wpłynąć na falę zwolnień w Microsofcie. Możliwe jednak, że są one efektem planowanych inwestycji w sztuczną inteligencję.

Internauci nie pozostawili na nim suchej nitki. Producent z Xboxa twierdzi, że sztuczna inteligencja może pomóc zwolnionym w trudnych czasach
Internauci nie pozostawili na nim suchej nitki. Producent z Xboxa twierdzi, że sztuczna inteligencja może pomóc zwolnionym w trudnych czasach

Kamil Kleszyk, 4 lipca 2025, 17:05

W sieci zawrzało po fali masowych zwolnień w Microsofcie i jego studiach zależnych. Wszystko za sprawą kontrowersyjnego wpisu Matta Turnbulla z Xbox Game Studios, który radził zwolnionym… aby szukali pomocy u sztucznej inteligencji.

„Można to było zrobić lepiej”. Deweloperzy są przerażeni skalą zwolnień w Microsofcie i dziale Xbox
„Można to było zrobić lepiej”. Deweloperzy są przerażeni skalą zwolnień w Microsofcie i dziale Xbox

Adrian Werner, 4 lipca 2025, 14:55

Branża mocno negatywnie zareagowała na zwolnienia w firmie Microsoft. Przyjrzeliśmy się, jaką opinię na ten temat mają ludzie z innych studiów.

Twórcy Halo martwią się o swoją przyszłość. Microsoft podobno chce zastąpić ich AI
Twórcy Halo martwią się o swoją przyszłość. Microsoft podobno chce zastąpić ich AI

Adrian Werner, 3 lipca 2025, 14:19

Przy okazji wielkich zwolnień w Microsoftcie pojawiły się doniesienia o nieciekawej sytuacji w studiu zajmującym się serią Halo. Jej twórcy nie są pewni swojego zatrudnienia, m.in. w związku z obawami o zastąpienie ich AI.

Nie tylko Microsoft zwalnia. Twórcy najgorszej gry 2025 roku tracą nawet weteranów
Nie tylko Microsoft zwalnia. Twórcy najgorszej gry 2025 roku tracą nawet weteranów

Marcin Bukowski, 3 lipca 2025, 12:55

Wielu twórców MindsEye zaczęło publikować ogłoszenia, w których wyrażają chęć podjęcia nowej pracy. Zwolnione zostały nawet osoby z wieloletnim doświadczeniem.

Zwolnienia Microsoftu: tylko połowa z 9 tysięcy poszkodowanych twórców pracowała dla samego Xboxa
Zwolnienia Microsoftu: tylko połowa z 9 tysięcy poszkodowanych twórców pracowała dla samego Xboxa

Adrian Werner, 3 lipca 2025, 09:54

Pojawiły się nowe informacje na temat masowych zwolnień w firmie Microsoft. Dowiedzieliśmy się m.in. ilu pracowników odejdzie z działu Xboksa, jak również o smutnym losie studia Turn 10.

Xbox znowu zwalnia. 9100 - tyle osób ma dziś stracić pracę w całym Microsofcie. Anulowano też dobrze zapowiadające się gry Everwild i Perfect Dark
Xbox znowu zwalnia. 9100 - tyle osób ma dziś stracić pracę w całym Microsofcie. Anulowano też dobrze zapowiadające się gry Everwild i Perfect Dark

Piotr Doroń, 2 lipca 2025, 20:55

Microsoft w osobie Phila Spencera potwierdził to, o czym mówiło się przez kilka ostatnich dni. W firmie doszło do kolejnych dużych zwolnień. Anulowano przy tym ponoć co najmniej trzy gry.

„Projekt, nad którym pracowałam przez ostatnie 4 lata, został nam odebrany, a cały nasz zespół zwolniono”. Twórcy LoTR: Return to Moria są w wielkim kryzysie
„Projekt, nad którym pracowałam przez ostatnie 4 lata, został nam odebrany, a cały nasz zespół zwolniono”. Twórcy LoTR: Return to Moria są w wielkim kryzysie

Kamil Kleszyk, 2 lipca 2025, 19:16

Wiele wskazuje na to, że Free Range Games – studio odpowiedzialne za The Lord of the Rings: Return to Moria – zwolniło właśnie cały zespół deweloperski pracujący nad niezapowiedzianym projektem.

Microsoft planuje kolejne masowe zwolnienia w dziale Xboxa. Mogą objąć całe studia
Microsoft planuje kolejne masowe zwolnienia w dziale Xboxa. Mogą objąć całe studia

Adrian Werner, 1 lipca 2025, 13:50

Ostatnie masowe zwolnienia nie wystarczyły firmie Microsoft. Gigant z Redmond ma wkrótce ogłosić kolejną dużą redukcję w dziale Xboxa.

„Nadszedł czas zwolnień”. Aktualnych twórców Bloodlines 2 dosięgnął „topór dyrektora”
„Nadszedł czas zwolnień”. Aktualnych twórców Bloodlines 2 dosięgnął „topór dyrektora”

Adrian Werner, 24 czerwca 2025, 10:30

W studiu The Chinese Room przeprowadzono zakrojone na dużą skalę zwolnienia. Prace nad Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 mają być niezagrożone.

Katastrofalna premiera MindsEye doprowadziła do poważnych zwolnień w studiu Build A Rocket Boy
Katastrofalna premiera MindsEye doprowadziła do poważnych zwolnień w studiu Build A Rocket Boy

Jakub Błażewicz, 23 czerwca 2025, 21:21

Twórcy MindsEye szykują się do poważnych zwolnień, które mogą objąć ponad 100 pracowników studia Build a Rocket Boy.

„Jest nam smutno”. Przeprosiny prezesa niespecjalnie pomogły nowej strzelance, trwa walka o przyszłość Splitgate 2
„Jest nam smutno”. Przeprosiny prezesa niespecjalnie pomogły nowej strzelance, trwa walka o przyszłość Splitgate 2

Jakub Błażewicz, 23 czerwca 2025, 11:56

SplitGate 2 jeszcze musi odzyskać zaufanie graczy, ale na razie studio 1047 Games zwolniło „małą grupę” pracowników.

Najbardziej znana grupa Dungeons & Dragons tworzy własną grę fabularną i pozyskuje dwóch kluczowych pracowników Wizards of the Coast
Najbardziej znana grupa Dungeons & Dragons tworzy własną grę fabularną i pozyskuje dwóch kluczowych pracowników Wizards of the Coast

Maciej Gaffke, 19 czerwca 2025, 05:30

Grupa Critical Role powiększyła się o dwóch specjalistów od D&D, którzy do niedawna pracowali w Wizards of the Coast. Prawdopodobnie pomogą oni stworzyć nową grę wideo.

Nadzorował burzliwe przejęcia i masowe zwolnienia, teraz ustępuje ze stanowiska. Zmiany w Embracer
Nadzorował burzliwe przejęcia i masowe zwolnienia, teraz ustępuje ze stanowiska. Zmiany w Embracer

Marcin Bukowski, 11 czerwca 2025, 12:20

Lars Wingefors rezygnuje z roli prezesa Embracer Group. Za jego kadencji firma przeszła restrukturyzację skutkującą ogromnymi zwolnieniami, zamknięciem studiów i anulowaniem wielu gier.

PlayStation podjęło decyzję, której studio Days Gone mogło się spodziewać. Po ostatniej anulowanej grze nadchodzą cięcia
PlayStation podjęło decyzję, której studio Days Gone mogło się spodziewać. Po ostatniej anulowanej grze nadchodzą cięcia

Adrian Werner, 11 czerwca 2025, 10:00

Znane z Days Gone studio Bend musiało zwolnić 30% załogi. Jednym z powodów jest skasowanie gry-usługi, nad którą pracował zespół.

CD Projekt Red zbroi się przed Wiedźminem 4 i Cyberpunkiem 2. Wielu byłych deweloperów powraca do studia
CD Projekt Red zbroi się przed Wiedźminem 4 i Cyberpunkiem 2. Wielu byłych deweloperów powraca do studia

Jakub Błażewicz, 9 czerwca 2025, 11:08

Dawni pracownicy studia CD Projekt Red wracają do zespołu, który zaczął preprodukcję Cyberpunka 2 i pracuje nad Wiedźminem 4.

Microsoft znów zwalnia na potęgę. Firma ogłosiła największe cięcia od potężnej fali sprzed dwóch lat
Microsoft znów zwalnia na potęgę. Firma ogłosiła największe cięcia od potężnej fali sprzed dwóch lat

Michał Harat, 3 czerwca 2025, 07:43

Microsoft ogłasza masowe zwolnienia – 3% globalnej kadry straci pracę. To może być największa redukcja etatów w firmie od czasu dużej fali cięć z 2023 roku.

Polskie studio People Can Fly zawiesza dwa projekty i zwalnia pracowników
Polskie studio People Can Fly zawiesza dwa projekty i zwalnia pracowników

Michał Serwicki, 1 czerwca 2025, 18:32

Szef studia People Can Fly poinformował za pośrednictwem portalu X o wstrzymaniu prac nad dwoma projektami i poważnych zmianach strukturalnych.

Twórcy serii Star Wars Jedi mają „najniższe morale w historii” po decyzji EA
Twórcy serii Star Wars Jedi mają „najniższe morale w historii” po decyzji EA

Kamil Kleszyk, 29 maja 2025, 16:53

Ostatnie działania Electronic Arts przyczyniły się do pogorszenia nastrojów nie tylko wśród pracowników Cliffhanger Games, ale u też innych zespołów EA.

EA skasowało grę o Czarnej Panterze i zamyka studio deweloperskie. Firma ogłosiła plany na przyszłość
EA skasowało grę o Czarnej Panterze i zamyka studio deweloperskie. Firma ogłosiła plany na przyszłość

Marcin Bukowski, 29 maja 2025, 08:18

Electronic Arts przeprowadziło falę zwolnień i anulowało grę Marvel’s Black Panther. W przyszłości firma skupi się przede wszystkim na markach Battlefield, The Sims, Skate i Apex Legends.

Obsidian bez reżyserki Avowed. Weteranka Pillars of Eternity dołącza do studia Netflixa
Obsidian bez reżyserki Avowed. Weteranka Pillars of Eternity dołącza do studia Netflixa

Jakub Błażewicz, 20 maja 2025, 21:26

Carrie Patel nie pracuje już w studiu Obsidian Entertainment. Reżyserka Avowed miała dołączyć do Netflixa i twórców serii Oxenfree.

„Głupie pieniądze” to główna przyczyna fali zwolnień i zamknięć studiów w branży gier, uważa były szef PlayStation
„Głupie pieniądze” to główna przyczyna fali zwolnień i zamknięć studiów w branży gier, uważa były szef PlayStation

Adrian Werner, 20 maja 2025, 14:41

Shuhei Yoshida, czyli jeden z twórców potęgi PlayStation, uważa że obecne problemy branży wynikają głównie z lekkomyślnych inwestycji i rynek potrzebuje bardziej realistycznego podejścia, m.in. w kwestii budżetów.

Duże zwolnienia w Electronic Arts. Star Wars Jedi 3 i Apex Legends oczkiem w głowie studia Respawn po tym, jak musiało anulować nową grę Titanfall
Duże zwolnienia w Electronic Arts. Star Wars Jedi 3 i Apex Legends oczkiem w głowie studia Respawn po tym, jak musiało anulować nową grę Titanfall

Hubert Śledziewski, 29 kwietnia 2025, 21:53

Duże zwolnienia w Electronic Arts szczególnie dotknęły studio Respawn Entertainment, które musiało anulować dwie gry. Twórcy skupią się teraz na serii Star Wars Jedi i strzelance Apex Legends.

Paradox może ucierpieć przez pracę stacjonarną. Ponad 50% pracowników ma rozważać odejście z firmy
Paradox może ucierpieć przez pracę stacjonarną. Ponad 50% pracowników ma rozważać odejście z firmy

Jakub Błażewicz, 25 kwietnia 2025, 14:30

Paradox Interactive to jeden z wielu wydawców powoli odchodzących od pracy zdalnej, ku irytacji wielu pracowników.

Pokemon GO trafiło do twórców Monopoly GO. Niantic potwierdziło transakcję opiewającą na 3,85 mld dolarów
Pokemon GO trafiło do twórców Monopoly GO. Niantic potwierdziło transakcję opiewającą na 3,85 mld dolarów

Jakub Błażewicz, 16 kwietnia 2025, 20:18

Studio Niantic potwierdziło informacje o sprzedaży sekcji gamingowej studia za 3,85 miliarda dolarów. Transakcja obejmuje m.in. Pokemon GO.

Ubisoft na dobre zamknął jeden ze swoich oddziałów. Restrukturyzacja firmy zbiera kolejne żniwa
Ubisoft na dobre zamknął jeden ze swoich oddziałów. Restrukturyzacja firmy zbiera kolejne żniwa

Michał Harat, 4 kwietnia 2025, 20:14

Oddział Ubisoftu w Leamington Spa został oficjalnie zamknięty.

Masowe zwolnienia w Eidos Montreal. To kolejne złe wieści od uznanego dewelopera
Masowe zwolnienia w Eidos Montreal. To kolejne złe wieści od uznanego dewelopera

Adrian Werner, 1 kwietnia 2025, 10:03

Grupa Embracer znowu zarządziła duże zwolnienia w znanym z ostatnich odsłon serii Deus Ex studiu Eidos Montreal.

Remake legendarnej 32-letniej gry otrzymał wielką aktualizację, która uczyniła go kompletnym. Tymczasem twórcy Myst ogłosili zwolnienia
Remake legendarnej 32-letniej gry otrzymał wielką aktualizację, która uczyniła go kompletnym. Tymczasem twórcy Myst ogłosili zwolnienia

Kamil Kleszyk, 29 marca 2025, 13:22

Do remake'u uwielbianej gry Myst dodano update wprowadzającą odświeżoną Erę Rime. Informacja o aktualizacji zbiegła się z ogłoszeniem zwolnień w szeregach studia Cyan.

„Wielka trójka” budzi obawy pracowników Ubisoftu. Uspokajający ton wydawcy to ich zdaniem za mało
„Wielka trójka” budzi obawy pracowników Ubisoftu. Uspokajający ton wydawcy to ich zdaniem za mało

Jakub Błażewicz, 28 marca 2025, 10:56

Umowa z Tencentem ma otworzyć nowy rozdział dla Ubisoftu, ale część pracowników obawia się, czy aby nie obejdzie się on bez nich.