Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 sierpnia 2006, 11:39

autor: Karolina "Krooliq" Talaga

Stargate Worlds na silniku Unreal Engine 3

Zespół developerski Cheyenne Mountain Entertainment poinformował, że podpisał umowę z firmą Epic Games, dzięki której nabył prawa do wykorzystania w Stargate Worlds silnika Unreal Engine 3.

W marcu bieżącego roku informowaliśmy Was, że producenci Stargate Worlds, programu z gatunku MMORPG z akcją osadzoną w uniwersum popularnego serialu telewizyjnego o nazwie Gwiezdne Wrota, zamierzają wykorzystać jako podstawę developerską dla gry technologię BigWorld. Okazuje się, że nadchodzący tytuł będzie korzystał nie tylko z dobrodziejstw w/w zestawu zintegrowanych narzędzi, ale także ze świeżo nabytej technologii graficznej. Zespół developerski Cheyenne Mountain Entertainment poinformował, że podpisał umowę z firmą Epic Games, dzięki której nabył prawa do wykorzystania w Stargate Worlds silnika Unreal Engine 3.

Stargate Worlds na silniku Unreal Engine 3 - ilustracja #1

Przypomnijmy, że świat Stargate Worlds będzie odpowiadał temu, który przedstawia seria telewizyjna, a zatem akcja toczyć się będzie na przełomie XX/XXI wieku, kiedy to w przestrzeni kosmicznej trwa walka o wpływy pomiędzy poszczególnymi Władcami Systemów i rasą Tok'ra oraz Asgard i Replikatorami. Dostępne dla grających rasy zostały podzielone na trzy główne ugrupowania. Pierwsze, zrzeszające m.in. Ludzi, Asgard i Tok'ra, nosi nazwę Wolnych Ludzi i pełni rolę dobrej strony. Drugie, to Kontrolowani Ludzie, czyli praktycznie wszyscy Goa'Uld, na czele z Władcami Systemów. Są oni, rzecz jasna tymi „złymi”. Ostatnią frakcją jest tzw. Grupa Entropi, w skład której wchodzą Replikatory. Celem jej przedstawicieli jest wyłącznie destrukcja.

Więcej informacji na temat omawianego programu znajdziecie na naszych łamach.