Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 maja 2003, 09:10

Sid Meier's Civilization III: Conquests – szczegóły

Pod koniec zeszłego tygodnia informowaliśmy, iż firma Firaxis przygotowuje dodatek do trzeciej części Cywilizacji o podtytule Conquests, jednakże wówczas nie pojawiły się jeszcze informacje dotyczące tego, co wprowadzi on do oryginalnej gry. Dziś wiemy już, że ów add-on pozwoli graczom wziąć udział w ośmiu największych podbojach znanych z historii naszej cywilizacji, w tym podboju Mezopotamii czy Ameryki.

Pod koniec zeszłego tygodnia informowaliśmy, iż firma Firaxis przygotowuje dodatek do trzeciej części Cywilizacji o podtytule Conquests, jednakże wówczas nie pojawiły się jeszcze informacje dotyczące tego, co wprowadzi on do oryginalnej gry. Dziś wiemy już, że ów add-on pozwoli graczom wziąć udział w ośmiu największych podbojach znanych z historii naszej cywilizacji, w tym podboju Mezopotamii czy Ameryki.

Sid Meier's Civilization III: Conquests – szczegóły - ilustracja #1

W każdej z ośmiu kampanii (podbojach) przygotowanych przez autorów, obejmiemy pieczę nad jedną z ośmiu nowych, potężnych cywilizacji (m.in. Sumeryjczycy i Majowie). Każda z rzeczonych nacji posiadać będzie swego własnego potężnego przywódcę, unikalne jednostki (m.in. Sumerian Enkidu Warrior, Trebuchet), technologię i specjalne umiejętności czy cechy. Ponadto możliwości gry rozszerzone zostaną o szereg nowych funkcji, w tym: nowe warunki zwycięstwa, nowe cuda świata (Statua Zeusa), nowe elementy terenu, nowe surowce (tytoń, egzotyczne ptaki, itp.), nowe katastrofy i klęski żywiołowe (wulkany), nowe budynki i ulepszenia miast, nowe opcje dyplomatyczne, nowe typy rządów (np. Islamski Sułtanat) oraz wsparcie dla rozgrywki za pośrednictwem poczty elektronicznej (play-by-email). Udoskonalony zostanie także edytor.

Sid Meier's Civilization III: Conquests – szczegóły - ilustracja #2

Przewidywany termin debitu dodatku - Sid Meier's Civilization III: Conquests – to jesień 2003.

Oficjalna strona Sid Meier's Civilization III.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej