Dodatek do gry Sid Meier's Civilization III
Data wydania: 4 listopada 2003
Drugi oficjalny dodatek do trzeciej części serii strategii turowych od Sida Meiera i jego nowego studia Firaxis Games. Sid Meier's Civilization III: Conquests pozwala graczom wziąć udział w największych podbojach znanych z historii ludzkiej cywilizacji, w tym w Mezopotamii czy Ameryce. W każdej z ośmiu kampanii przygotowanych przez autorów obejmujemy pieczę nad jedną z nowych nacji (m.in.
Gracze
Sid Meier's Civilization III: Conquests to drugi oficjalny dodatek do trzeciej części Cywilizacji, pozwalający graczom wziąć udział w ośmiu największych podbojach znanych z historii naszej cywilizacji, w tym podboju Mezopotamii czy Ameryki. W każdej z ośmiu kampanii przygotowanych przez autorów, obejmujemy pieczę nad jedną z ośmiu nowych, potężnych cywilizacji (m.in. Sumeryjczycy i Majowie). Każda z rzeczonych nacji posiada swego własnego potężnego przywódcę, unikalne jednostki (m.in. Sumerian Enkidu Warrior, Trebuchet), technologię i specjalne umiejętności czy cechy. Ponadto możliwości gry rozszerzone zostały o szereg nowych funkcji, w tym: nowe warunki zwycięstwa, nowe cuda świata (Statua Zeusa), nowe elementy terenu, nowe surowce (tytoń, egzotyczne ptaki, itp.), nowe katastrofy i klęski żywiołowe (erupcje wulkanów), nowe budynki i ulepszenia miast, nowe opcje dyplomatyczne, nowe typy rządów (np. Islamski Sułtanat) oraz wsparcie dla rozgrywki za pośrednictwem poczty elektronicznej (play-by-email). Udoskonalony został także edytor map i scenariuszy.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC Windows
Producent: Firaxis Games
Wydawca: Atari / Infogrames
14GRY
Seria strategii turowych typu 4X, uznawana za jeden z kamieni milowych w rozwoju gatunku. Cykl został wykreowany przez studio MicroProse, jednak z czasem pieczę nad jego rozwojem przejęła ekipa deweloperska Firaxis Games, zaś prawa do reprezentowanej przez niego marki znalazły się w posiadaniu koncernu wydawniczego Take-Two Interactive.
Podstawka dla Sid Meier's Civilization III: Conquests
Spora grupa fanów gier facebookowych, którym przejadło się życie rolnika i mają ochotę zamienić Farmville na coś z większą ikrą z radością przywitała wieści o Civilization Network, czyli nowym wcieleniu legendarnej serii autorstwa Sida Meiera. Teraz dowiedzieliśmy się kiedy wystartuje beta tego projektu.
gry
Adrian Werner
2 lutego 2010
Ogromna popularność serwisów społecznościowych pobudza twórców gier do niecodziennych działań. Sid Meier, legendarny projektant gier komputerowych, znany szczególnie z wybitnej serii Civilization, zapowiedział nową odsłonę tej serii przeznaczoną specjalnie dla… Facebooka.
gry
Grzegorz Bobrek
22 października 2009
Znany powszechnie twórca gier komputerowych Sid Meier (Civilization, Railroad Tycoon), w wywiadzie udzielonym serwisowi Gamers Global przyznał, że w przyszłości chętnie zająłby się projektem MMO.
gry
Przemysław Zamęcki
5 lutego 2008
Sid Meier, twórca kultowego Civilization od dłuższego czasu nie krył się z faktem, że chętnie stworzyłby kolejną edycję swego dzieła, poświęconą tym razem konsolom nowej generacji, a także przenośnym maszynkom do grania. Już wkrótce znany na całym świecie projektant strategii turowych będzie miał okazję, aby spełnić swoje marzenie. Wszystko za sprawą zaanonsowanego dzisiaj przez Firaxis Games prod
gry
Marek Grochowski
28 czerwca 2007
Brak Polaków jako grywalnej nacji w kolejnych odsłonach cyklu Sid Meier’s Civilization, nie daje spokoju jego rodzimym sympatykom. Fani skupieni wokół jednej z fanowskich stron internetowych poświęconych legendarnej serii gier, postanowili ten stan rzeczy zmienić, chwytając się sposobu najprostszego z możliwych – petycji.
gry
Krystian Smoszna
17 listopada 2006
Sporo atrakcji przygotował dla fanów cyklu Sid Meier’s Civilization koncern 2K Games. Już w październiku na amerykańskim rynku pojawi się atrakcyjnie wydany zestaw, który zawierać będzie niemal wszystkie odsłony legendarnej serii.
gry
Krystian Smoszna
8 września 2006
Szkocki pisarz science-fiction, Iain Banks od lat przyznaje, że gry komputerowe to jego pasja. Jak donosi dziennik The Independent, autor m.in. książki pt. „The Player of Games” zaczął ostatnio traktować swoje hobby nazbyt poważnie.
pozostałe
Marek Grochowski
19 sierpnia 2006
Redaktorzy magazynu Edge przeprowadzili wywiad z guru branży rozrywki elektronicznej, Sidem Meierem. W rozmowie poruszono m.in. temat korzeni, historii i przyszłości znakomitej serii strategicznej, Civilization. Fanów, którzy nieśmiało w marzeniach widzą już Civilization V, muszę zmartwić - kolejna odsłona sagi nie pojawi się zbyt prędko.
gry
Maciej Myrcha
30 stycznia 2006
Przedstawiciele Atari i Firaxis Games poinformowali, że we wrześniu (dokładnie czternastego) na sklepowe półki z grami trafi nowy zestaw obu firm - Sid Meier's Civilization III: Complete. Niestety, nie będzie to nowa gra, „tylko” zbiór trzech wcześniej już wydanych programów Sida Meiera - Civilization III oraz dwóch jej dodatków, Conquests i Play the World.
gry
Włodarczak Adam
7 sierpnia 2004
Światło dzienne ujrzał nowy dodatek do legendarnej gry Sida Meiera - Civilization III. Conquests, bo tak właśnie zatytułowany jest ów dodatek, jest już drugim tego typu produktem po Play the World. Warto natomiast zaznaczyć, że w Conquests są zawarte wszystkie ulepszenia pochodzące z Play the World.
gry
Arkadiusz Wasilonek
5 listopada 2003
Popularne pliki do pobrania do gry Sid Meier's Civilization III: Conquests.
trainer Sid Meier's Civilization III: Conquests - +3 trainer - 17 listopada 2003
mod Sid Meier's Civilization III: Conquests - Expansion Mod v.1.6 - 12 stycznia 2021
patch Sid Meier's Civilization III: Conquests - v.1.20 - 1 kwietnia 2004
mod Sid Meier's Civilization III: Conquests - Civilization: Downfall v.28092020 - 20 października 2020
mod Sid Meier's Civilization III: Conquests - Master of Myrror v.2.0 - 2 marca 2020
mod Sid Meier's Civilization III: Conquests - Tides of Crimson v.2.9.2 - 6 października 2022
mod Sid Meier's Civilization III: Conquests - Star Wars: The Mod Awakens Epic Mod v.1.2 - 23 listopada 2022
Wymagania sprzętowe gry Sid Meier's Civilization III: Conquests:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 550MHz, 128MB RAM, karta grafiki 16 MB RAM .
Średnie Oceny:
Średnia z 204 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
zanonimizowany19980 Senator
ashia - a założysz się że wielu będzie pamiętać o twierdzy? Nawet na tym forum jest kupa ludzi, którzy pamiętają Castles, czy Lords of the Realm...
zarith Legend
najlepszą strategia jest bez wątpienia europa universalis 2 lub victoria, zależnie od upodobań, ale cywilizacja też jest całkiem - całkiem:)
zanonimizowany65013 Konsul
AK -->> w Lords of realm zagrywałem się do bólu i naprawdę była to zaje...ta giera o której my będziemy pamiętać ale najnowszy Lords to niestety dno, cóż Twierdza niestety również jest grą jednorazową i niestety nudną (to jest wyłącznie moje zdanie) na dłuższą metę, a Civilization (ehh jeszcze miałem wtedy Amigę) kończyłem kilkadziesiąt razy i za każdym razem jest to zupełnie inna gra. Niestety Panowie Civilization jest NAJLEPSZĄ GRĄ WSZECHCZASÓW i niestety niema lepszej strategii, Sid jest wielki i chwała mu za CIVILIZATION. Owszem powstają naprawdę udane gierki jak Combat Mission, Total War, Warcraftczy Europa Universalis ale Civilization jest bezkonkurencyja, jest przykładem jak się robi gry a to dlatego że powstawała w czasach kiedy liczyła się grywalność a nie fajerwerki graficzne. Civilization to gra z duszą. POLECAM !!!
zanonimizowany19980 Senator
ashia - w multi polecam z Twierdzą spróbować ;)
Dla odmiany mi Civilization się znudziło - w każdą kolejną odsłonę grałem średnio połowę tego co w poprzednią.
zarith Legend
ashia --> ja to samo mówie o grach paradoxu:) ale o gustach się podobno nie dyskutuje:)