Słynna marka Tomb Raider powstała siedem lat temu, kiedy studio Core Design opublikowało pierwszą grę wirtualną z Larą Croft w roli głównej. Później wspomniana grupa developerska wypuszczała dalsze programy z tej linii, by w końcu stworzyć, budzący mieszane uczucia, produkt o nazwie Tomb Raider: The Angel of Darkness. Niezadowolona z zaistniałej sytuacji korporacja Eidos Interactive postanowiła przenieść prace nad następną odsłoną przygód seksownej pani archeolog do amerykańskiej firmy Crystal Dynamics, odpowiedzialnej m.in. za serie Legacy of Kain i Gex.
Radosław Grabowski
Słynna marka Tomb Raider powstała siedem lat temu, kiedy studio Core Design opublikowało pierwszą grę wirtualną z Larą Croft w roli głównej. Później wspomniana grupa developerska wypuszczała dalsze programy z tej linii, by w końcu stworzyć, budzący mieszane uczucia, produkt o nazwie Tomb Raider: The Angel of Darkness. Niezadowolona z zaistniałej sytuacji korporacja Eidos Interactive postanowiła przenieść prace nad następną odsłoną przygód seksownej pani archeolog do amerykańskiej firmy Crystal Dynamics, odpowiedzialnej m.in. za serie Legacy of Kain i Gex.
Kolejna część omawianego cyklu ma ujrzeć światło dzienne jeszcze przed końcem pierwszej połowy 2005 roku. Tymczasem wydawca zamierza zweryfikować rynkowy kurs ekipy z Core Design i jej rzeczywisty wkład w działalność całego koncernu.
GRYOnline
Gracze
Steam