Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 marca 2005, 12:31

autor: Daniel Sodkiewicz

RoboHordes – pierwszy grywalny pokaz Unreal Engine 3

Wczoraj, 10 marca w San Francisco, na trwających właśnie Game Developer Conference (GDC) światło dzienne ujrzało demo gry o nazwie RoboHordes. Pokaz ten miał na celu ukazanie możliwości aplikacji pisanych na silniku Unreal Engine 3 i potęgę dwurdzeniowych procesorów Intela. Udało się.

Wczoraj, 10 marca w San Francisco, na trwających właśnie Game Developer Conference (GDC) światło dzienne ujrzało demo gry o nazwie RoboHordes. Pokaz ten miał na celu ukazanie możliwości aplikacji pisanych na silniku Unreal Engine 3 i potęgę dwurdzeniowych procesorów Intela. Udało się.

Za całym przedsięwzięciem stoi Naked Sky Entertainment, zespół programistów z Los Angeles, specjalizujących się w tworzeniu gier na platformy nowej generacji. Ich najnowszy projekt to tytuł RoboHordes (znany też jako RoboLords).

Przedstawiony program to klasyczna zręcznościowa gra akcji, w której sterujemy walczącym na arenie robotem. Naszymi przeciwnikami są inne maszyny, my zaś musimy je niszczyć przy użyciu porozrzucanych po planszy broni. Biorąc pod uwagę, iż prace nad owym produktem rozpoczęły się zaledwie kilka miesięcy temu, na dzień dzisiejszy gra wygląda wspaniale. Szybkość działania programu i efekty graficzne jakie pokazano, można powiedzieć, iż były pierwszym spojrzeniem na programy, w jakie przyjdzie nam grać w przyszłości. Zarówno najnowszy procesor Intela (pod który owy program został napisany), jak i stworzony na Unreal Engine 3 RoboHordes nie zawiodły i tylko czekać na kolejne pokazy możliwości tego engine.

Aby samemu przekonać się o jakości RoboHordes, wystarczy obejrzeć krótki filmik przedstawiający możliwości gry lub zaglądnąć na oficjalną stronę projektu.

RoboHordes – pierwszy grywalny pokaz Unreal Engine 3 - ilustracja #1
RoboHordes – pierwszy grywalny pokaz Unreal Engine 3 - ilustracja #2
RoboHordes – pierwszy grywalny pokaz Unreal Engine 3 - ilustracja #3