RoboHordes – pierwszy grywalny pokaz Unreal Engine 3
Wczoraj, 10 marca w San Francisco, na trwających właśnie Game Developer Conference (GDC) światło dzienne ujrzało demo gry o nazwie RoboHordes. Pokaz ten miał na celu ukazanie możliwości aplikacji pisanych na silniku Unreal Engine 3 i potęgę dwurdzeniowych procesorów Intela. Udało się.
Daniel Sodkiewicz

Wczoraj, 10 marca w San Francisco, na trwających właśnie Game Developer Conference (GDC) światło dzienne ujrzało demo gry o nazwie RoboHordes. Pokaz ten miał na celu ukazanie możliwości aplikacji pisanych na silniku Unreal Engine 3 i potęgę dwurdzeniowych procesorów Intela. Udało się.
Za całym przedsięwzięciem stoi Naked Sky Entertainment, zespół programistów z Los Angeles, specjalizujących się w tworzeniu gier na platformy nowej generacji. Ich najnowszy projekt to tytuł RoboHordes (znany też jako RoboLords).
Przedstawiony program to klasyczna zręcznościowa gra akcji, w której sterujemy walczącym na arenie robotem. Naszymi przeciwnikami są inne maszyny, my zaś musimy je niszczyć przy użyciu porozrzucanych po planszy broni. Biorąc pod uwagę, iż prace nad owym produktem rozpoczęły się zaledwie kilka miesięcy temu, na dzień dzisiejszy gra wygląda wspaniale. Szybkość działania programu i efekty graficzne jakie pokazano, można powiedzieć, iż były pierwszym spojrzeniem na programy, w jakie przyjdzie nam grać w przyszłości. Zarówno najnowszy procesor Intela (pod który owy program został napisany), jak i stworzony na Unreal Engine 3 RoboHordes nie zawiodły i tylko czekać na kolejne pokazy możliwości tego engine.
Aby samemu przekonać się o jakości RoboHordes, wystarczy obejrzeć krótki filmik przedstawiający możliwości gry lub zaglądnąć na oficjalną stronę projektu.



Komentarze czytelników
zanonimizowany179836 Legend
GRYWALNY ? Fajnie, ja tam widze tylko filmik a nie GRYWALNY POKAZ (dla mnie równoznaczen z geywalnym demem...)
eJay Legend

Grafika nie wykorzystuje wszystkich udogodnien i mozliwosci silnika. Zobaczymy za rok:)
Piotrasq Legend
San Francisko ? Dobre. Trzeba było jeszcze napisać "Los Andżeles".
zanonimizowany217608 Konsul
Wydaje mi się ze niema co się bać jeśli chodzi o wymagania koleś powiedział w tym filmie ze nawet gdy gra zwalnia z FPS to nie jest to zbyt odczuwalne... czyli pewnie bedzie to co z D3 wszyscy się bali tego silnika a wyszło na to ze wcale taki straszny nie jest :)