Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction bez trybu multiplayer

Brian Allgeier, creative manager w firmie Insomniac czuwający nad produkcją gry Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, oznajmił w trakcie wywiadu udzielonego serwisowi IGN, że najnowsza odsłona popularnej serii gier zręcznościowo-przygodowych będzie oferować tylko opcję rozgrywki przeznaczoną dla pojedynczego gracza.

Piotr Doroń

Komentarze

Brian Allgeier, creative manager w firmie Insomniac czuwający nad produkcją gry Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, oznajmił w trakcie wywiadu udzielonego serwisowi IGN, że najnowsza odsłona popularnej serii gier zręcznościowo-przygodowych będzie oferować tylko opcję rozgrywki przeznaczoną dla pojedynczego gracza.

Informacja ta z pewności nie ucieszy tych miłośników kosmicznego, koto-podobnego Ratcheta i przyjacielskiego Clanka, którzy zdążyli się już przyzwyczaić do możliwości rozgrywania pojedynków w trybie multiplayer. Oferowały to już bowiem dwie ostatnie odsłony serii. W przypadku Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction autorzy z Insomniac chcą się jednak skupić na jak najlepszym dopracowaniu głównego trybu rozgrywki.

Z wywiadu można się ponadto dowiedzieć, że już niedługo odbędzie się specjalny pokaz grywalnej wersji demonstracyjnej Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Do wydarzenia tego dojdzie w ramach imprezy Sony Gamer’s Day, która odbędzie się w tym tygodniu.

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction będzie pierwszą odsłoną serii, która zostanie wydana na konsoli PlayStation 3.

8.8

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Światowa premiera Crisis Core: Final Fantasy VII 13 września 2007 roku

Następny
Światowa premiera Crisis Core: Final Fantasy VII 13 września 2007 roku

Olbrzymie zmiany w nowej łacie do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Poprzedni
Olbrzymie zmiany w nowej łacie do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl