Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 sierpnia 2006, 10:47

Quotix Software anonsuje nową grę akcji/RPG

Stworzone sześć lat temu w Serbii i Czarnogórze studio Quotix Software zapowiedziało nowy produkt. Autorzy mało znanego programu o nazwie Grinbo postanowili tym razem wziąć się za połączenie gry akcji i RPG.

Stworzone sześć lat temu w Serbii i Czarnogórze studio Quotix Software zapowiedziało nowy produkt. Autorzy mało znanego programu o nazwie Grinbo postanowili tym razem wziąć się za połączenie gry akcji i RPG.

Quotix Software anonsuje nową grę akcji/RPG - ilustracja #1

Fabuła gry Pompolic: Call of Heroes koncentruje się wokół ataku sił ciemności na bliżej niezidentyfikowaną, fantastyczną krainę. Jak to zwykle w tego typu opowieściach bywa, mieszkańcy nie byli przygotowani na przeciwstawienie się armii najeźdźców, dowodzonej przez dysponującą nadnaturalnymi zdolnościami, tytułową istotę. Wykorzystując swoich podkomendnych, Pompolic szybko opanował umysły obrońców i wcielił ich w szeregi swojej hordy. Wydawało się, że rasa ludzka chyli się ku nieuchronnej zagładzie, a siły zła na zawsze opanują fantastyczny świat. Na szczęście znalazło się dwóch śmiałków, którzy są gotowi stawić czoła najeźdźcom. W jednego z nich wcielisz się Ty, graczu...

Quotix Software anonsuje nową grę akcji/RPG - ilustracja #2

W Pompolic: Call of Heroes możemy objąć kontrolę nad preferującym walkę wręcz wojownikiem lub specjalizującą się w atakach z dystansu amazonką. Bez względu na to, na którego bohatera się zdecydujemy, musimy przebrnąć przez czternaście olbrzymich map, składających się na opanowaną przez zło krainę. W programie stawimy czoła osiemnastu rodzajom przeciwników, a także samemu władcy ciemności, czekającemu na nas na końcu przygody. W trakcie wędrówki nasi podopieczni nabierać będą doświadczenia, pozwalającemu podwyższyć podstawowe współczynniki: żywotność, siłę oraz ogólną odporność na zadawane obrażenia.

Program oferuje trójwymiarową oprawę wizualną, akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Programiści firmy Quotix Software zaimplementowali w silniku mnóstwo efektów graficznych, m.in. dynamiczne oświetlenie, bump-mapping i odbicia w wodzie.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej