Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 stycznia 2003, 09:05

Prezes 3DRealms o Duke Nukem Forever

Pan George Broussard, prezes firmy 3DRealms zamieścił na oficjalnym forum gry Duke Nukem Forever post, w którym porusza trzy istotne kwestie dotyczące tej „niekończącej” produkcji, tj.: data wydania, dlatego produkcja trwa tak długo oraz wymagania sprzętowe. Polecam, odrobina śmiechu na dzień dobry nie zaszkodzi :)

Pan George Broussard, prezes firmy 3DRealms zamieścił na oficjalnym forum gry Duke Nukem Forever post, w którym porusza trzy istotne kwestie dotyczące tej „niekończącej” produkcji, tj.: data wydania, dlatego produkcja trwa tak długo oraz wymagania sprzętowe. Polecam, odrobina śmiechu na dzień dobry nie zaszkodzi :)

Poniżej trzy kwestie poruszone przez Broussarda:

Data wydania: „Kiedy będzie ukończony” – tylko to. Proszę ignorować wszelkie pogłoski i domniemane daty wydania DNF dopóki nie usłyszycie tego od nas. Włączając w to sklepy EBGames, Amazon, itp. Powiemy wam kiedy wydanie gry będzie już bardzo bliskie i powiemy wam kiedy gra będzie ostatecznie ukończona.

Dlatego produkcja trwa tak długo: Na to składa się dużo rzeczy. Mieliśmy już sporo różnych programistów, niektóre sprawy techniczne wymagają dużych nakładów pracy, zmienialiśmy silniki graficzne, raz czy dwa razy zaczynaliśmy na nowo produkcję i jeszcze szereg innych spraw. Wiemy, że jest już późno i wy również to wiecie – przestańmy więc o tym mówić. (LOL)

Wymagania sprzętowe: Będziemy potrzebować karty graficznej z obsługą efektu „pixel shaders”. GeForce 3 będzie kartą minimum, a do idealnego działania potrzebna będzie jedna z najnowszych kart ATI bądź nVidii, jednakże prawdopodobnie DNF ruszy też na kartach GeForce 1/2.

Jeżeli chodzi o procesor to będziecie potrzebowali coś z zegarem 2GHz lub szybszym. Przy czym zaznaczam - nie kupujcie jeszcze sprzętu, poczekajcie, aż gra będzie ukończona i podane zostaną ostateczne wymagania.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej