Praca przy Quake 4 do wzięcia

Drogi czytelniku! Jeżeli cierpisz na chorobę zwaną bezrobociem (zupełnie jak około 20% polskiego społeczeństwa), jesteś zdolny, posługiwanie się po programach graficznych nie jest dla ciebie problemem, a tworzenie wysokiej jakości obiektów 2D to czysta przyjemność – możesz prawie że czuć się członkiem ekipy Raven Software, pracującej w pocie czoła nad Quake 4!

Włodarczak Adam

Drogi czytelniku! Jeżeli cierpisz na chorobę zwaną bezrobociem (zupełnie jak około 20% polskiego społeczeństwa), jesteś zdolny, posługiwanie się po programach graficznych nie jest dla ciebie problemem, a tworzenie wysokiej jakości obiektów 2D to czysta przyjemność – możesz prawie że czuć się członkiem ekipy Raven Software, pracującej w pocie czoła nad Quake 4 !

Rick Johnson, jeden z głównych programistów Raven Software, na łamach serwisu Webdog umieścił ofertę pracy. Szukany jest tak zwany „Technical Artist”. Osoba kandydująca na to stanowisko powinna doskonale orientować się w sztuce tworzenia najróżniejszych elementów graficznych, takich jak np. wysokiej jakości tekstury. Mile widziana jest również umiejętność tworzenia modeli w środowiskach takich jak Maya i/lub Lightwave oraz ogólna wiedza programistyczna. Grzechem nie będzie też nieznajomość edytora Quake 3 – ale z całą pewnością takowa może przysporzyć ewentualnemu kandydatowi kilka kolejnych plusów.

Poniżej prezentujemy wymagania firmy Raven Software:

  • Umiejętności tworzenia grafiki 2D i ogólny „pociąg” do rysowania,
  • Zaawansowana znajomość Photoshopa,
  • Zaawansowana umiejętność tworzenia tekstów oraz różnych modeli w grach komputerowych,
  • Zaawansowana umiejętność konstruowania obiektów 3D w środowiskach Maya i/lub Lightwave,
  • Poczucie własnej wartości, własna wizja, itp.

CV i list motywacyjny wszyscy chętni wysyłać mogą do Kevina Longa pod adres mailowy: [email protected] lub listownie:

Raven Software

C/O Kevin Long

3 Point Place Suite 1

Madison, WI 53719

Życzymy powodzenia wszystkim rekrutom z Polski!

Podobało się?

0

20 kolejnych map w Unreal Tournament 2004

Następny
20 kolejnych map w Unreal Tournament 2004

Sports Interactive i PhysioRoom.com czyli nowe kontuzje w FM 2005

Poprzedni
Sports Interactive i PhysioRoom.com czyli nowe kontuzje w FM 2005

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl