Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 sierpnia 2001, 08:25

Pierwsze konkrety o trybie wieloosobowym Return to Castle Wolfenstein

Kilka dni temu firma Id Software ogłosiła, iż prace nad grą akcji/FPP „Return to Castle Wolfenstein” zastaną podzielone pomiędzy dwóch producentów, tj. dotychczasowym Gray Matter Interactive Studio oraz nowym, który zajmie się opracowaniem tylko trybu multiplayer. Dziś oficjalnie ogłoszono, iż trybem wieloosobowym zajmie się zespół Nerve Software.

Kilka dni temu firma Id Software ogłosiła, iż prace nad grą akcji/FPP „Return to Castle Wolfenstein” zastaną podzielone pomiędzy dwóch producentów, tj. dotychczasowym Gray Matter Interactive Studio oraz nowym, który zajmie się opracowaniem tylko trybu multiplayer. Dziś oficjalnie ogłoszono, iż trybem wieloosobowym zajmie się zespół Nerve Software.

Przedstawiciele Id Software przedstawili również kilka szczegółów dotyczących samej rozgrywki wieloosobowej. Wiadomo już, że gracze działając w zespołach należących do obu stron konfliktu, alianckiej i nazistowskiej, będą mieli do wypełnienia szereg misji o określonych zadaniach jak np.: infiltracja wrogich instalacji oraz obrona strategicznych pozycji.

Zmagania będą umiejscowione w bardzo różnych sceneriach, między innymi w nazistowskiej bazie wojskowej, niemieckich miejscowościach oraz w sekretnych laboratoriach, a każdy gracz będzie mógł wybrać jedną z czterech klas postaci: żołnierza, technika, lekarza oraz porucznika i dalej działać wykorzystując jej indywidualne zdolności, wyposażenie i styl walki.

Zapowiada się ciekawie, ale jak to wszystko wyjdzie zobaczymy jeszcze pod koniec tego roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej