Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 kwietnia 2008, 17:35

Paradox zapowiada Majesty 2

Szwedzka firma Paradox Interactive, której w ubiegłym roku udało się nabyć prawa do marki Majesty zapowiada, że w pierwszym kwartale 2009 roku możemy spodziewać się powrotu serii na ekrany naszych monitorów. W pracach nad sequelem udział bierze również rosyjskie 1C. Niniejszym, Majesty 2 – The Fantasy Kingdom Sim uważajmy za oficjalnie zapowiedziane.

Szwedzka firma Paradox Interactive, której w ubiegłym roku udało się nabyć prawa do marki Majesty zapowiada, że w pierwszym kwartale 2009 roku możemy spodziewać się powrotu serii na ekrany naszych monitorów. W pracach nad sequelem udział bierze również rosyjskie 1C. Niniejszym, Majesty 2 – The Fantasy Kingdom Sim uważajmy za oficjalnie zapowiedziane.

Od chwili premiery pierwszej części minęło osiem lat, XXI wiek z raczkującego bobasa stał się już prawie dziewięcioletnim młodzieńcem, wobec czego producent obiecuje przygotowanie programu spełniającego wymagania współczesnych graczy i odświeżenie założeń oryginału przy jednoczesnym zachowaniu jego specyficznego klimatu i humoru. Nie wiemy dokładnie, jakich nowości możemy się spodziewać, ale po zaprezentowanych screenach widać, że płaską jak stół powierzchnię zastąpiły malownicze góry i dolinki.

„To będzie największa premiera w historii Paradoxu jednej z najbardziej oczekiwanych gier 2009 roku.” – mówi wiceprezes firmy, Fredrik Wester – „Naszym celem jest wydanie fantastycznej gry, która zadowoli nie tylko fanów pierwszej części, ale trafi również do szerszej społeczności graczy.”

Na razie jedyną potwierdzoną platformą, na jaką pojawi się Majesty 2 jest PC, jednak w przyszłości możemy spodziewać się również ewentualnej zapowiedzi na konsole.

Paradox zapowiada Majesty 2 - ilustracja #1
Paradox zapowiada Majesty 2 - ilustracja #2
Paradox zapowiada Majesty 2 - ilustracja #3
Paradox zapowiada Majesty 2 - ilustracja #4
Paradox zapowiada Majesty 2 - ilustracja #5
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.