W najnowszym numerze magazynu Electronic Gaming Monthly pojawił się obszerny artykuł dotyczący Gears of War, w którym m.in. zaprezentowano szczegółowe informacje dotyczące zaimplementowanego w grze trybu multiplayer.
W najnowszym numerze magazynu Electronic Gaming Monthly pojawił się obszerny artykuł dotyczący Gears of War, w którym m.in. zaprezentowano szczegółowe informacje dotyczące zaimplementowanego w grze trybu multiplayer.

W Gears of War dostępne będą trzy warianty zmagań wieloosobowych. W rozgrywce weźmie udział maksymalnie osiem osób, podzielonych na dwie drużyny:

Bardzo ciekawie prezentuje się zwłaszcza tryb egzekucji, który ma związek ze specyficznym sposobem przechodzenia żołnierzy na tamten świat. Każdy powalony przez wroga członek drużyny zaczyna się wykrwawiać. Jeśli w określonym z góry czasie uda nam się ożywić konającego, powróci on do walki w pełni sił. Jeśli gracz spóźni się z interwencją medyczną, ranny zginie, a przeciwnicy otrzymają punkt za „egzekucję”.
W podstawowej wersji gry Gears of War zobaczymy osiem map przystosowanych do walk drużynowych. Każda z plansz charakteryzować będzie się odmiennymi atrakcjami. Na przykład w opuszczonej posiadłości walczący znajdą chwilowe schronienie za kanapami, które będą rozsypywać się pod gradem kul, natomiast na stacji benzynowej zobaczymy sporo łatwopalnych materiałów, wprowadzających do akcji niezłe zamieszanie. Ciekawie prezentuje się też dworzec kolejowy, gdzie przejeżdżający z ogromną szybkością pociąg zabije wszystkich żołnierzy, jacy staną mu na drodze.

Najnowszy numer Electronic Gaming Monthly przynosi też kilka informacji dotyczących rankingu. Gracz będzie zdobywać punkty nie tylko za zabijanie wrogów, ale również za przywracanie do życia członków drużyny, uderzenia w zwarciu, fragi zdobyte przy pomocy piły łańcuchowej, strzały w głowę z użyciem karabinu snajperskiego, itp.
Gears of War zadebiutuje 12 listopada bieżącego roku.
Więcej:Po 10 latach Windows naprawił błąd męczący użytkowników PC; koniec z samoczynnym restartem komputera
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.