Producenci ze studia Ubisoft postanowili podzielić się kilkoma informacjami na temat sterowania w grze Driver: Parallel Lines, która zadebiutuje na konsoli Wi już 30 marca bieżącego roku.
Radosław Szewczyk
Producenci ze studia Ubisoft postanowili podzielić się kilkoma informacjami na temat sterowania w grze Driver: Parallel Lines, która zadebiutuje na konsoli Wi już 30 marca bieżącego roku.

Z informacji, jakie jeden z przedstawicieli firmy Ubisoft przekazał redaktorom serwisu Guardian wynika, że system sterowania będzie się znacznie różnił od tego, który mogliśmy zobaczyć w grze Driver: Parallel Lines wydanej w zeszłym roku na konsole PS2 i Xbox. Dzięki unikalnym możliwościom kontrolera konsoli Wii możliwe stało się stworzenie niezwykle ciekawego i przede wszystkim łatwego do opanowania systemu kontroli. Otóż Wi-mote będzie służył do wyboru kolejnych celów, zarządzania uzbrojeniem oraz strzelania, a za pomocą nunchuka będzie można sterować wszelkimi pojazdami występującymi w grze, a także kontrolować ruchy głównego bohatera. Zrezygnowano z auto-celowania, dzięki czemu gracz za pomocą Wi-mote’a będzie mógł samemu wybrać cel i oddać strzały. Zmieniono również ustawienie pozycji kamery, dzięki czemu poczynania TK’a tym razem obserwować będziemy z widokiem znad ramienia.
Równocześnie z premierą Driver: Parallel Lines na konsolę Wii pojawi się także wersja na PC. Więcej informacji na temat tej produkcji można znaleźć na łamach naszego serwisu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam