Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 maja 2009, 11:59

autor: Jiker

Nowe poszlaki w śledztwie na temat nowej produkcji Hideo Kojimy

Serwis zwiastujący zapowiedź nowej produkcji Hideo Kojimy i jego ekipy z Kojima Productions został ponownie zaktualizowany – i to wcześniej niż mogliśmy się spodziewać. Na jego łamach zagościła podobizna Raidena, a także grafika przedstawiająca maskę, odsyłająca nas na łamy zupełnie innego portalu, powiązanego jednakże z całą akcją, noszącą kodową nazwę NEXT.

Serwis zwiastujący zapowiedź nowej produkcji Hideo Kojimy i jego ekipy z Kojima Productions został ponownie zaktualizowany – i to wcześniej, niż mogliśmy się spodziewać. Na jego łamach zagościła podobizna Raidena, a także grafika przedstawiająca maskę, odsyłająca nas na łamy zupełnie innego portalu, powiązanego jednakże z całą akcją, noszącą kodową nazwę NEXT.

Nowe poszlaki w śledztwie na temat nowej produkcji Hideo Kojimy - ilustracja #1
Nowe poszlaki w śledztwie na temat nowej produkcji Hideo Kojimy - ilustracja #2

Do ujawnienia nowych szczegółów pozostało jeszcze ponad 80 godzin. Kolejnymi wskazówkami są nie tylko nowe litery („C”, „O”, „P”) i cyfry – jak choćby „6”, którą możemy odczytać również jako odwrócone „g”, wskazujące na powolne ujawnianie skrótu „MGS” – ale również podobizna Raidena (niektórzy twierdzą, że to Gray Fox ). Przedwczoraj ujawnił ją również magazyn Famitsu. Doszliśmy wówczas do wniosku, że najprawdopodobniej chodzi tu o wskazanie głównych bohaterów historii – kolejne grafiki sugerują, że będą nimi Big Boss oraz wspomniany Raiden.

Nowym tropem w śledztwie wydaje się być serwis o tajemniczej nazwie „MASK”. Przechodzimy do niego, klikając wspomnianą na początku grafikę. Zawarto na nim trzy rysunki – maskę przedstawiającą twarz kobiety, następnie ten sam twór, tyle że mocno sfatygowany, a następnie czarne tło.

Internet huczy od plotek. Przeważającym rozwiązaniem pozostaje jednak ciągle piąta odsłona marki Metal Gear Solid.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.