Nowe opcje walki PvP w World of Warcraft

Firma Blizzard ujawniła wczoraj całkiem sporo szczegółów związanych z nowymi możliwościami globalnej walki PvP w świecie gry World of Warcraft, jakie ma wprowadzić patch v.1.12. Niestety, przyznam szczerze, że osobiście jestem nieco zawiedziony.

Przemysław Bartula

6

Firma Blizzard ujawniła wczoraj całkiem sporo szczegółów związanych z nowymi możliwościami globalnej walki PvP w świecie gry World of Warcraft, jakie ma wprowadzić patch v.1.12. Niestety, przyznam szczerze, że osobiście jestem nieco zawiedziony.

Zasadniczo zapowiadana walka pomiędzy Hordą i Przymierzem sprowadzona zostanie do tzw. „zadań PvP”, jakie będą miały miejsce na terenach dwóch tylko lokacji – Silithusa i Eastern Plaguelands. Brać w niej będą mogły udział postaci o poziomach od 55 do 60.

W Silithus istotą rywalizacji PvP będzie zbieranie pyłu nazwanego Silithyst, wydobywającego się z gejzerów i dostarczenie go do obozów Field Duty powiązanych z questami frakcji Cenarion Hold. Całą zabawę zaczniemy od aktywowania gejzeru, z którego pobierzemy Silithyst. W tym momencie nasza postać zostanie oflagowana jako gracz PvP (dotyczy wszystkich serwerów, poza PvP, gdzie można zostać zaatakowanym zawsze i wszędzie), a ponadto otrzyma specjalny buff zwiększający jej statystyki. Jeżeli uda nam się dostarczyć odpowiednią ilość pyłu, to wówczas wszyscy gracze z naszej frakcji w lokacji otrzymają wzmacniające buffy. Niestety Blizzard nie przewiduje tutaj żadnych nagród PvP, aczkolwiek będą nam przyrastać punkty honoru i frakcji.

Eastern Plaguelands stanie się z kolei wielką kopią battlegroundu zwanego Arathi Basin. W całej lokacji już obecnie znajduje się szereg wież (bodaj cztery), a po wprowadzeniu poprawki v.1.12 będą one obiektami, o które będziemy się tłuc. Ta strona konfliktu, która zdoła zdobyć kontrolę nad wszystkimi nagrodzona zostanie czarami wzmacniającymi (buffami), a także punktami frakcji i honoru. Na dodatek pojawią się dodatkowe „flight pathy” (punkty transportowe), które ułatwią i przyspieszą przemieszczanie się pomiędzy wieżami. Ważnym czynnikiem, mającym wpływ na to ile czasu zajmie nam zajęcie zdobycie wieży i przekonwertowanie jej na nasz obiekt, będzie ilość widocznych graczy znajdujących się w jej pobliżu (im więcej tym szybciej).

Na chwilę obecną to wszystko co ujawniono. Czekamy na więcej i na termin wprowadzenia poprawki w życie.

World of Warcraft

World of Warcraft

PC
Data wydania: 23 listopada 2004
World of Warcraft - Encyklopedia Gier
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Killer wysokich pingów pokazany

Następny
Killer wysokich pingów pokazany

Kontynuacje znanych serii EA zapowiedziane na Wii

Poprzedni
Kontynuacje znanych serii EA zapowiedziane na Wii

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl