Namco planuje dalszą ekspansję na rynku europejskim

Japońska korporacja Namco planuje rozszerzyć swoje wpływy na Starym Kontynencie. Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu jest otworzenie nowych biur firmy w Wielkiej Brytanii - ma to również pozwolić na polepszenie współpracy z Electronic Arts, która wydaje większość pozycji Namco w Europie (vide Soul Calibur II, a także R: Racing czy Spawn: Armageddon - wszystkie gry na konsole nowej generacji).

Krzysztof Bartnik

Japońska korporacja Namco planuje rozszerzyć swoje wpływy na Starym Kontynencie. Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu jest otworzenie nowych biur firmy w Wielkiej Brytanii - ma to również pozwolić na polepszenie współpracy z Electronic Arts, która wydaje większość pozycji Namco w Europie (vide Soul Calibur II, a także R: Racing czy Spawn: Armageddon - wszystkie gry na konsole nowej generacji).

Pomimo chęci dalszej współpracy z EA, analitycy przewidują, iż powyższe działania mają doprowadzić do uniezależnienia się korporacji Namco oraz samodzielnej dystrybucji kolejnych tytułów na rynku europejskim. Owe posunięcie przypomina także politykę firmy Sega, która w zeszłym roku na nowo otworzyła swoją siedzibę na Starym Kontynencie i teraz z powodzeniem wydaje swoje pozycje.

Wśród gier, jakie Namco planuje wydać w Europie w bieżącym roku, znajdziemy Taiko no Tatsujin (inna nazwa: Drum Master). Ten program znalazł ponad dwa miliony nabywców w Azji i jest sprzedawany z unikalnym kontrolerem (całość to tzw. „rhythm action game”, czyli gra wymuszająca „wystukiwanie” odpowiednich melodii).

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl