Rok 2002 już za nami, tymczasem okazało się, że wielu długo oczekiwanych przedsięwzięć nie udało się zrealizować i właśnie zebraniem dziesięciu najistotniejszych projektów, które miały ukazać się w 2002, a ostatecznie nadal ich nie ma, zajął się serwis wired.com.
Rok 2002 już za nami, tymczasem okazało się, że wielu długo oczekiwanych przedsięwzięć nie udało się zrealizować i właśnie zebraniem dziesięciu najistotniejszych projektów, które miały ukazać się w 2002, a ostatecznie nadal ich nie ma, zajął się serwis wired.com.
W zestawieniu wzięto pod uwagę zarówno zapowiadane nowinki sprzętowe, software’owe oraz naturalnie gry. Poniżej owych dziesięciu „na pewno w 2002” :-)
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.