Firma Acclaim, która odrodziła się jako wydawca darmowych gier MMO, ma powód do dumy. W ciągu ponad roku, który minął od rozpoczęcia tego rodzaju działalności, może poszczycić się milionem subskrybentów.
Artur Falkowski
Firma Acclaim, która odrodziła się jako wydawca darmowych gier MMO, ma powód do dumy. W ciągu ponad roku, który minął od rozpoczęcia tego rodzaju działalności, może poszczycić się milionem subskrybentów.
Przypominamy, że firma w swojej nowej formie została założona przez Howarda Marksa, współzałożyciela Activision. Polityka Acclaimu jest realizacją wizji Marksa dotyczącej funkcjonowania przemysłu gier MMO. Zamiast zmuszać graczy do opłacania abonamentu, firma czerpie zyski z zamieszczanych w swoich produkcjach reklam. Ponadto dodatkowym źródłem dochodu jest sklep online, w którym za prawdziwą gotówkę można nabywać nowe wyposażenie dla swoich wirtualnych bohaterów. Aktualnie Acclaim pracuje nad pięcioma projektami:
Zainteresowanych ofertą firmy odsyłamy na internetową stronę Acclaim, gdzie znajdą dokładniejsze informacje na temat każdej z wyżej wspomnianych produkcji.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google