Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2011, 15:05

autor: Jiker

Milion gier z logo Need For Speed i EA Polska w rękach graczy

Koncern Electronic Arts poinformował, że Polacy zakupili ponad milion egzemplarzy gier z serii Need for Speed, wprowadzonych do sprzedaży przez polski oddział firmy (począwszy od Need for Speed: Underground).

Koncern Electronic Arts poinformował, że Polacy zakupili ponad milion egzemplarzy gier z serii Need for Speed, wprowadzonych do sprzedaży przez polski oddział firmy (począwszy od Need for Speed: Underground).

Milion gier z logo Need For Speed i EA Polska w rękach graczy  - ilustracja #1

W ramach podziękowania dla fanów wyścigowego cyklu, wydawca uruchomił za pośrednictwem serwisu dystrybucji cyfrowej EA Store promocję cenową (-40%), którą objął niemal wszystkie wydane dotychczas NFS-y (pominięto jedynie sieciowe Need for Speed World oraz zamówienia przedpremierowe na Shift 2: Unleashed).

Przypominamy, że seria Need for Speed została zapoczątkowana w 1994 roku. Wówczas to na rynek trafiła pierwsza odsłona w wersji na konsolę Panasonic 3DO. Rok później produkcja doczekała się konwersji na PC, PlayStation oraz Sega Saturn. Do tej pory na rynku pojawiło się szesnaście odsłon cyklu. Najnowsza, Shift 2: Unleashed na PC, X360 i PS3, zadebiutuje na europejskim rynku 1 kwietnia.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

gry