Lumines Live dodatkowo płatne
Pojawiła się niezbyt dobra wiadomość dla posiadaczy Xboxa 360, którzy oczekiwali wersji na swoją konsolę hitu na PSP, który podbił serca użytkowników na całym świecie. Mowa tu o logiczno-muzycznej grze Lumines. Wygląda na to, że chcąc ją ukończyć, będą musieli dodatkowo zapłacić.
Artur Falkowski
Pojawiła się niezbyt dobra wiadomość dla posiadaczy Xboxa 360, którzy oczekiwali wersji na swoją konsolę hitu na PSP, który podbił serca użytkowników na całym świecie. Mowa tu o logiczno-muzycznej grze Lumines. Wygląda na to, że chcąc ją ukończyć, będą musieli dodatkowo zapłacić.
Według informacji podanych w ostatnim wydaniu Official Xbox Magazine, płacąc 15 dolarów (1200 punktów) za ściągnięcie Lumines Live za pomocą usługi Xbox Live Marketplace, nie otrzymamy pełnej wersji gry. Po osiągnięciu pewnego poziomu w trybie misji oraz walki z komputerem, trzeba będzie zapłacić odpowiednio 5 dolarów (400 punktów) i 3,75 dolarów (300 punktów) za pobranie kolejnych etapów gry.
Jakiś czas temu pisaliśmy już o tym, że developerzy Lumines w wersji na X360 chcą podzielić grę na kilka odrębnych części. Wówczas mowa była jednak głównie o dodatkowo płatnym trybie multiplayer.
Przypominamy, że gra Lumines według serwisu internetowego Gamerankings.com, zajmującego się porównywaniem wystawianych grom ocen, jest to jedna z najwyżej ocenianych produkcji na przenośną konsolę Sony (średnio 90%).
Więcej informacji o Lumines można znaleźć w naszej encyklopedii.

Gracze
Komentarze czytelników
Yancy Legend

Trudno mi uwierzyć w to co czytam. Czyżby naprawdę tak absurdalny pomysł zaczynał powoli wchodzić w życie?
zanonimizowany251643 Legend
Yancy - jakoś trzeba zacząć zarabiać na Live, od początku same straty. Szkoda tylko że dotyczy to takiej świetnej gry, do której - gdyby udostępnili edytor - ludzie wyprodukowaliby sami tysiące nowych leveli....
Yancy Legend

albz74 ---> I właśnie tym bardziej uważam że to granda.