Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 sierpnia 2006, 08:08

autor: Artur Falkowski

Lumines Live dodatkowo płatne

Pojawiła się niezbyt dobra wiadomość dla posiadaczy Xboxa 360, którzy oczekiwali wersji na swoją konsolę hitu na PSP, który podbił serca użytkowników na całym świecie. Mowa tu o logiczno-muzycznej grze Lumines. Wygląda na to, że chcąc ją ukończyć, będą musieli dodatkowo zapłacić.

Pojawiła się niezbyt dobra wiadomość dla posiadaczy Xboxa 360, którzy oczekiwali wersji na swoją konsolę hitu na PSP, który podbił serca użytkowników na całym świecie. Mowa tu o logiczno-muzycznej grze Lumines. Wygląda na to, że chcąc ją ukończyć, będą musieli dodatkowo zapłacić.

Według informacji podanych w ostatnim wydaniu Official Xbox Magazine, płacąc 15 dolarów (1200 punktów) za ściągnięcie Lumines Live za pomocą usługi Xbox Live Marketplace, nie otrzymamy pełnej wersji gry. Po osiągnięciu pewnego poziomu w trybie misji oraz walki z komputerem, trzeba będzie zapłacić odpowiednio 5 dolarów (400 punktów) i 3,75 dolarów (300 punktów) za pobranie kolejnych etapów gry.

Jakiś czas temu pisaliśmy już o tym, że developerzy Lumines w wersji na X360 chcą podzielić grę na kilka odrębnych części. Wówczas mowa była jednak głównie o dodatkowo płatnym trybie multiplayer.

Przypominamy, że gra Lumines według serwisu internetowego Gamerankings.com, zajmującego się porównywaniem wystawianych grom ocen, jest to jedna z najwyżej ocenianych produkcji na przenośną konsolę Sony (średnio 90%).

Więcej informacji o Lumines można znaleźć w naszej encyklopedii.