Japońskie konsolowe hity z Eidos Interactive
Eidos Interactive ogłosił utworzenie nowej marki, której celem będzie wprowadzenie wysokiej jakości japońskich gier na światowy rynek. Fresh Games rozpocznie działalność od Mr Moskeeto, Mad Maestro!, i Legaia 2: Duel Saga. Wszystkie trzy gry wyprodukowało SCEI (Sony Computer Entertainment) na konsolę PlayStation®2. W sprzedaży ukażą się wiosną 2002 roku. Dystrybutorem gier firmy Eidos w Polsce jest IM Group.
Tomasz Pyzioł
Eidos Interactive ogłosił utworzenie nowej marki, której celem będzie wprowadzenie wysokiej jakości japońskich gier na światowy rynek. Fresh Games rozpocznie działalność od Mr Moskeeto, Mad Maestro!, i Legaia 2: Duel Saga. Wszystkie trzy gry wyprodukowało SCEI (Sony Computer Entertainment) na konsolę PlayStation®2. W sprzedaży ukażą się wiosną 2002 roku. Dystrybutorem gier firmy Eidos w Polsce jest IM Group.
Mr Moskeeto, w Japonii znany początkowo jako "KA", to gra akcji na PlayStation 2. Gracz wciela się w komara, a jego celem jest dręczenie każdego lata japońskiej rodziny. Musi wyssać z nich dość krwi, by przetrwać mroźną zimę. Rodzina z kolei stosuje wszystkie możliwe metody, by pozbyć się komara.
Mad Maestro!, w Japonii wydany jako "Bravo Music", to połączenie gry akcji z muzyką, także na PlayStation 2. Gracz, jako dyrygent, musi ocalić miejską Filharmonię przed zburzeniem, demonstrując miastu wspaniałe występy swojej orkiestry.
Legaia 2: Duel Saga to dalszy ciąg gry Legend of Legaia, której sprzedało się ponad 300 000 egzemplarzy. Jest to trójwymiarowa gra typu RPG poświęcona walkom Wschodu i wyposażona w bardzo oryginalny system walki. Atakuje się łącząc razem różne rodzaje ciosów zadawanych wrogowi. Niektóre kombinacje ciosów tworzą niezwykle potężne, magiczne ataki.