Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 stycznia 2004, 10:44

autor: Radosław Grabowski

Jak PeCet radzi sobie obecnie z grami dla konsoli GameCube? Całkiem przyzwoicie!

Niedawno (konkretnie na przełomie grudnia i stycznia) informowaliśmy Was o postępach w PeCetowej emulacji stacjonarnych konsol Sony PlayStation 2 i Microsoft Xbox. Teraz za sprawą twórców projektu o nazwie Dolphin nadszedł czas wyraźnego progresu w komputerowym „udawaniu” platformy Nintendo GameCube.

Niedawno (konkretnie na przełomie grudnia i stycznia) informowaliśmy Was o postępach w PeCetowej emulacji stacjonarnych konsol Sony PlayStation 2 i Microsoft Xbox. Teraz za sprawą twórców projektu o nazwie Dolphin nadszedł czas wyraźnego progresu w komputerowym „udawaniu” platformy Nintendo GameCube.

Jak PeCet radzi sobie obecnie z grami dla konsoli GameCube? Całkiem przyzwoicie! - ilustracja #1

Obecnie dzięki specjalnej aplikacji testowej (0,63 MB) można uruchomić w środowisku Microsoft Windows grę logiczną pt. Bust-A-Move 3000, nie doświadczając przy okazji żadnych niedogodności natury wizualno-prędkościowej (stale około sześćdziesiąt klatek animacji w ciągu sekundy) pod warunkiem posiadania odpowiedniego „blaszaka” (wśród zalecanych komponentów sprzętowych figuruje m.in. karta graficzna klasy ATI Radeon 9500 oraz 256 MB pamięci RAM). Ponadto niniejszy program z mniejszymi lub większymi trudnościami współpracuje np. ze Spawn: Armageddon i Crazy Taxi. Poniżej zamieściliśmy trzy przykładowe zrzuty ekranowe.

Jak PeCet radzi sobie obecnie z grami dla konsoli GameCube? Całkiem przyzwoicie! - ilustracja #2
Jak PeCet radzi sobie obecnie z grami dla konsoli GameCube? Całkiem przyzwoicie! - ilustracja #3
Jak PeCet radzi sobie obecnie z grami dla konsoli GameCube? Całkiem przyzwoicie! - ilustracja #4