I Am Alive w sierpniu tego roku także na pecety
Według oficjalnej strony francuskiej firmy Ubisoft I Am Alive zostanie wydany w sierpniu tego roku również na komputerach osobistych. Informacja nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona, ale wydaje się, że sprawa jest pewna (możemy nawet podejrzeć wygląd pecetowej wersji pudełka). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dzieło pojawi się również na konsole (Xbox 360 oraz PlayStation 3).
Szymon Liebert
Według oficjalnej strony francuskiej firmy Ubisoft I Am Alive zostanie wydany w sierpniu tego roku również na komputerach osobistych. Informacja nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona, ale wydaje się, że sprawa jest pewna (możemy nawet podejrzeć wygląd pecetowej wersji pudełka). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dzieło pojawi się również na konsole (Xbox 360 oraz PlayStation 3).
Chociaż jakiś czas temu mówiono, że tytuł wyjdzie na początku tego roku, to później ogłoszono opóźnienie. Gra została przeniesiona na kolejny rok fiskalny, rozpoczynający się z końcem kwietnia 2009 roku. Na opóźnienie miała wpływ zmiana dewelopera zajmującego się tym dziełem. Powyżej wspomniana data, czyli sierpień, wskazuje, że w te wakacje być może weźmiemy udział w tej niezwykłej przygodzie.
Wcześniej gra I Am Alive była tworzona przez firmę Darkworks, znaną z Cold Fear. Obecnie pracuje nad nią wewnętrzne, szanghajskie studio Ubisoftu, odpowiedzialne chociażby za Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Tytuł skupi się na rozgrywce dla pojedynczego gracza i będzie pierwszoosobowym survival horrorem, stworzonym przy pomocy silnika Unreal Engine 3.
Prace nad dziełem rozpoczęto już w 2005 roku (pierwotnie pod nazwą Alive). Prawdopodobnie zobaczymy jego kontynuację w przyszłości. W grze wcielimy się w Adama Collinsa, typowego szaraczka, który znajduje się w Chicago podczas katastrofalnego trzęsienia ziemi. Po wypadku będziemy musieli wydostać się ze zniszczonego drapacza chmur, by odkryć przerażającą prawdę o tym, co się wydarzyło.
Oczywiście po drodze spotkamy innych ocalałych, w tym Alicję, dziewczynę bohatera. Nie wszystkie napotkane postacie będą przyjazne – z niektórymi trzeba będzie się zmierzyć. W grze będziemy musieli podejmować wybory moralne oraz opowiadać się po różnych stronach wybuchających konfliktów. Nasze decyzje wpłyną na losy Adama i Alicji. W retrospekcjach poznamy też przeszłość tej pary.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
cfaniak1111 Centurion
Nie nazwał bym się fan boyem zważywszy na to iż sam mam w planach kupno konsoli a dokładnie x boxa 360. Tylko uważam iż wydatki na gry trzeba planować z głową aby jak najwięcej gier se kupić. Skoro jest możliwość zaoszczędzenia kasy to powinno się ja wykorzystać a takie teksty powyżej to mnie normalnie rozbrajają.
Coy2K Legend

no tak, bo lepiej kupic tańszą wersję na pc i upgrejdować blaszaka niż nieco droższą na konsolę i grac komfortowo...
... bo przecież planujemy z głową ;)
cfaniak1111 Centurion
Widzę że nie masz żadnej wiedzy o blaszakach praktycznie wszystkie gry wielo platformowe są konwertowane żywcem z konsol (bez małych wyjątków) nie są w nich specjalnie poprawiane efekty wizualne ponieważ nikomu się nie chce właśnie dzięki temu konieczność upgrejdu znacznie wyhamowała bo gry robi się nie pod pecety a pod konsole. Właśnie dlatego kompy z prockami core 2 duo i z kilka gb ramu do tego z jaką kartą graficzną w stylu ge force 8800gtx przetrzymają tą generacja konsol. A co do mojej opinii jeżeli ma się blaszaka na którym dana gra poleci to lepiej kupic taniej nikt przecież nie mówi zaraz o upgrejdzie. Jezeli ma się kompa słabego to oczywiście że kupuje się na konsole bo wtedy masz racje że nie opłaca robić se upgrejdu.
Coy2K Legend

oczywiście masz racje... kajam się nisko, do samej ziemi... a idealnym przykładem pod Twoją wypowiedź niech będzie najnowsze dziecko Rockstara, jak się to to nazywało ? chyba GTA IV... no tak!
żywcem wyjęte z konsol, nic nie poprawiali bo po co, optymalizować też nie musieli bo przecież skoro chodziło to dobrze na słabszych technologicznie konsolach to i na potężnych pecetach będzie chodziło ultrapłynnie
ps. trzeba mieć wiedzę raczej o developingu gier i ich portach na pozostałe platformy, bo informacja o tym, że geforce 8800 jest lepszy od 6600 jakoś szczególnie mi się tu nie przyda, ale z Twojej wypowiedzi jasno wynika że tę wiedzę też posiadłeś, pewnie pracujesz w Ubisofcie albo EA - tylko pozazdrościć.
cfaniak1111 Centurion
Na moim blaszaku geforce 8800gtx, intel core 2 duo 2,66 ghz i 3 gb ramu GTA 4 chodziło na fullu bez najmniejszego zająknięcia a z tego co wiem na konsolach nowej generacji obserwowano spadki płynności do 15 klatek. GTA 4 jest grą którą jednak dopracowano trochę pod pc'ta, szczególnie graficznie (nie odczytuj tego jako fanboy'ostwo ani wywyższanie jakiejś platformy bo to nie ma sensu).
Drogiej części twojej wypowiedzi totalnie nie rozumiem i nie wiem jaki ma związek z powyższym.
A dla przeciętnego gracza raczej ważne jest który podzespół jest lepszy aby kupić jak najlepszy produkt