I Am Alive jest robione przez nowe studio

Bardzo ciekawie zapowiadający się projekt Ubisoftu (mimo braku zaangażowania Jade Raymond) najwyraźniej przeżywa pewne trudności. Produkcja I Am Alive właśnie została przeniesiona do innego studia.

Filip Grabski

Bardzo ciekawie zapowiadający się projekt Ubisoftu (mimo braku zaangażowania Jade Raymond) najwyraźniej przeżywa pewne trudności. Produkcja I Am Alive właśnie została przeniesiona do innego studia.

Tajemnicza, katastroficzna gra, o której w sumie wiadomo wciąż stosunkowo niewiele, powstawała do tej pory w studiu Darkworks. Pierwotnie premiera została ustalona na zaskakująco wczesny marzec 2009, szybko jednak okazało się, że tytuł ten poważnie się spóźni. Zaś dzisiaj dowiadujemy się, że dalszą pracą nad I Am Alive zajmie się wewnętrzne studio Ubisoftu - Shanghai (zrobili m.in. Splinter Cell: Pandora Tomorrow).

Czy możemy przypuszczać, że pierwotny zespół nie podołał i główną przyczyną przesunięcia premiery jest właśnie fakt oddania gry innej ekipie? Prawdopodobnie tak, miejmy jednak nadzieję, że ten ambitny tytuł nie zawiedzie, a jego debiut odbędzie się bez przeszkód.

I Am Alive jest robione przez nowe studio - ilustracja #1
Już nie ma od nas ucieczki. Poddaj się!
I Am Alive

I Am Alive

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 7 marca 2012

Informacje o Grze
6.0

GRYOnline

6.8

Gracze

6.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-03-06
19:20

konki69 Centurion

a ja wiem dlaczego I Am Alive jest robione przez nowe studio

to właśnie przez to że Jade Reymond nie jest zaangażowana w ten projekt (panowie z Ubi jeszcze o tym nie wiedzą) i nawet zmiana studia nie pomoże ;D

Likfidator -> PoP i AC gniotem???, to ty chyba w Boga nie wierzysz (w FC2 akurat nie grałem)

Komentarz: konki69
2009-03-06
19:22

zanonimizowany496124 Konsul

Nie rozumiem tego o.O

Mogliby podać trochę więcej informacji, bo nie wiadomo czy się obawiać czy cieszyć...

Komentarz: zanonimizowany496124
2009-03-06
20:12

remekra Senator

remekra

Gnioty może nie. Ale z ostatnimi grami Ubi jest jeden schemat. Najpierw zapowiedzi gry, która będzie minimum rewolucją, dzięki funkcji X i paru innym szczegółom, których dotąd nigdy nie widzieliśmy. Potem ciągle rosnący Hype, aż nagle wyjdzie krótki gameplay, wtedy to już w ogóle przez większość jest to uważana już pewna gra roku. Aż nagle wychodzi sama gra i nie jest tym czym miała być. Z gry 12/10 robi się zwykła gra, której cały potencjał jest zabijany przez niesamowitą monotonność i nudę.

Dokładnie tak było w przypadku AC, PoPa i FC2. AC ma genialny klimat, świetną animację i dobrą fabułę. Ale po 3 godzinach, przez brak urozmaicenia gra staje się totalnie nudna.

FC2 to już rekordzista, dla mnie największe rozczarowanie 2008 roku. Gra, która była zapowiadana na coś co miało kompletnie wywrócić gatunek FPSów, stało się grą na 30 godzin, która nudzi się po trzech godzinach. Gdzie ciągle w kółko robi się to samo. Niszczy się tak samo wyglądający konwój, zabija się tak samo wyglądającego człowieka, widzi się te same pagórki. Kompletnie żadnego urozmaicenia.

PoPa do dzisiaj nie przeszedłem, jak widzę te świecące się kuleczki, to rzygać mi się chce.
A poprzednie PoPy przechodziłem jednym ciągiem.

Mogę mieć tylko nadzieję że w końcu przestaną iść takim schematem. Bo na razie I Am Alive zapowiada się świetnie, ale tak samo było w przypadku wszystkich gier, które wymieniłem.
Też się zapowiadały na rewolucyjne gry.
To już nawet EA, studio, które to jest przez 90% ludzi uważane za "komercyjne guwno!!11" ostatnio wydaje lepsze gry. Jak Ubi spieprzy Beyond Good and Evil 2 to już w ogóle niech sobie odpuszczą wydawanie "hitów".

Komentarz: remekra
2009-03-06
21:05

zanonimizowany615425 Centurion

😜

opinie opiniami...ale mnie ciekawi o co tak naprawdę będzie w tej grze chodziło.. żadnych nowych trailerów nie ma...więc cholera wie o co kaman.....skąd to trzęsienie?? czy znów ktoś atakiren ziemię czy coś innego się wydarzy....?? any sugestions?? hehe

Komentarz: zanonimizowany615425
2009-03-07
12:47

BOLOYOO Generał

BOLOYOO

@RESH
Faktycznie moze i masz racje ale ja takich zabiegow nie lubie jak ktos zaczal robic gre powinien ja skonczyc bo takie "dopieszczanie" pierwotnej wizji produktu nie zawsze wychodzi na dobre ale pozyjemy zobaczymy prawda??:)

Komentarz: BOLOYOO

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl