Halo mogło być futurystyczną następczynią Myth II

Serwis Xbox.ign.com opublikował film przedstawiający rozmowę przeprowadzoną dla kanału Discovery Channel z szefem Bungie, Jasonem Jonesem, który zdradził cały proces ewolucji projektu Halo. Jak się okazuje prace nad grą rozpoczęły się na długo przed ogłoszeniem gry jako FPP na konsolę Xbox. Z początku Bungie zamierzało stworzyć następcę swojej kultowej serii Myth (RTS) w futurystycznym świecie.

Krzysztof Marcinkiewicz

Komentarze

Serwis Xbox.ign.com opublikował film przedstawiający rozmowę przeprowadzoną dla kanału Discovery Channel z szefem Bungie, Jasonem Jonesem, który zdradził cały proces ewolucji projektu Halo. Jak się okazuje prace nad grą rozpoczęły się na długo przed ogłoszeniem gry jako FPP na konsolę Xbox. Z początku Bungie zamierzało stworzyć następcę swojej kultowej serii Myth (RTS) w futurystycznym świecie.

Do dyspozycji gracza oddano wiele jednostek, umożliwiono mu ich kontrolę z perspektywy (możliwej do ręcznej konfiguracji w podobny sposób jak to było w Myth’ach), a także z widoku TPP. Pierwsze wersje alfa Halo RTS-a nie były satysfakcjonujące i niewiele się różniły od mechaniki Mytha. Wtedy też podjęto decyzję o gruntownej przebudowie silnika i stworzeniu gry FPP, zamiast RTS. W międzyczasie firmę przejął Microsoft, zdobywając w ten sposób prawo wyłączności na produkcję gier przez Bungie na konsole Xbox.

7.9

GRYOnline

7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny

Stwórz własnego potwora dla S.T.A.L.K.E.R.-a

Następny
Stwórz własnego potwora dla S.T.A.L.K.E.R.-a

Techland chromuje Chrome’a

Poprzedni
Techland chromuje Chrome’a

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl