Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 września 2007, 13:47

autor: Piotr Doroń

Gry z cyklu Samurai Showdown już wkrótce na konsolach Wii i Xbox 360

Przedstawiciele firmy SNK podzielili się z dziennikarzami bardzo dobrymi informacjami na temat nowych produkcji wchodzących w skład cyklu Samurai Showdown. Dokonali tego za sprawą specjalnie zwołanej konferencji, zorganizowanej w ramach targów Tokyo Game Show.

Przedstawiciele firmy SNK podzielili się z dziennikarzami bardzo dobrymi informacjami na temat nowych produkcji wchodzących w skład cyklu Samurai Showdown. Dokonali tego za sprawą specjalnie zwołanej konferencji, zorganizowanej w ramach targów Tokyo Game Show.

Okazuje się, że najbliższe miesiące przyniosą publikację dwóch tytułów, które przybliżą nam tę niegdyś (w latach 1993-2003) bardzo popularną dwuwymiarową bijatykę, stworzoną w oparciu o technologię NeoGeo. Będą nimi usprawniona i odpowiednio zaktualizowana konwersja drugiej odsłony cyklu SS, którą będziemy mogli znaleźć w ofercie usługi Xbox Live Arcade (Xbox 360) oraz specjalny zestaw wszystkich sześciu części serii, który zostanie wydany na konsolę Nintendo Wii. Najpewniej przybierze on formę wprowadzonego już do sprzedaży Metal Slug Anthology.

Choć w obu przypadkach nie wiadomo jeszcze nic na temat ewentualnej premiery amerykańskiej bądź europejskiej, to mając na uwadze przypadek innej gry firmy SNK, mianowicie Fatal Fury Special – wydanej w systemie XBLA na całym świecie – jesteśmy przekonani, że dojdzie do nich niedługo po debiucie w Japonii.

To jednak nie wszystko. SNK pracuje bowiem jeszcze nad dwoma projektami. Są nimi Samurai Showdown Sen oraz King of Fighters: Maximum Impact Regulation System “A” 2 (japońska premiera na początku przyszłego roku), które powstają w oparciu o system arcade Taito Type-X. W obu przypadkach będziemy mieli do czynienia z kolejną już próbą przeniesienia owych bijatyk w trzeci wymiar.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej