Już po raz trzeci zapraszamy Was do udziału w naszym plebiscycie – początek głosowania już 16 lutego. Tym razem Grę Roku 2008 będziecie wybierać spośród 50 najważniejszych i najpopularniejszych tytułów wydanych w naszym kraju w minionym roku.
Już po raz trzeci zapraszamy Was do udziału w naszym plebiscycie – początek głosowania już 16 lutego. Tym razem Grę Roku 2008 będziecie wybierać spośród 50 najważniejszych i najpopularniejszych tytułów wydanych w naszym kraju w minionym roku.
Zanim jednak ogłosimy nominowaną pięćdziesiątkę, prezentujemy gry nominowane w kategoriach dodatkowych:
Dziś przed wami kategoria dodatkowa numer trzy: Najlepsza muzyka i dźwięk. Każda gra, nawet ta z najpiękniejszą oprawą wizualną i najciekawsza fabułą byłaby niczym bez świetne nagranych dialogów, dodających realizmu odgłosów i nastrojowej muzyki. Wieczorem zaprezentujemy nominowanych w kategorii Najlepsza gra MMO.
Doskonale dobrana ścieżka dźwiękowa zachęca do szalonej jazdy, ale jak to w tej serii bywa, czasem zagłusza ją jednak odgłosy gniecionej blachy.

Gdy zamykasz oczy, czujesz się jakbyś był na froncie – właśnie tak należy robić ścieżkę dźwiękową do gry wojennej.

Three Dog, falloutowy DJ radia Galaxy News serwuje nam utwory, które idealnie wpasowują się w świat gry.

Stacje radiowe z doskonałymi piosenkami, doskonale oddana atmosfera wielkiego miasta oraz rewelacyjne dialogi. Warstwa dźwiękowa każdej części GTA stoi na najwyższym poziomie.

Licencjonowane utwory w połączeniu z wpadającymi w ucho utworami idealnie dopasowanymi do obrazu sprawiają, że gra w LBP to sama przyjemność.

Harry Gregson-Williams oraz Nobuko Toda stworzyli muzykę, która w połączeniu z odgłosami z pola walki tworzą doznanie jedyne w swoim rodzaju.

Od momentu pojawienia się pierwszego zwiastuna motyw przewodni Mirror's Edge zapadł wielu graczom w pamięci. Podczas samej gry oprawa muzyczna jest bardziej oszczędna – towarzyszy nam raczej rytmiczny odgłos kroków i oddech Faith.

Przyprószona orientalną nutą orkiestrowa ścieżka dźwiękowa doskonale współtworzy klimat wielkiej przygody.

Sam fakt umieszczenia w grze „Marszu Imperialnego” powinien wystarczyć za rekomendację, na szczęście cała oprawa dźwiękowa trzyma bardzo wysoki poziom.

Futurystyczne wyścigi z futurystyczną muzyką. Mało jest ścieżek dźwiękowych tak skutecznie wyciskających klimat z rozgrywki.

Poprzedni plebiscyt wskazał naszego Wiedźmina jako zwycięzcę w tej kategorii.
Już od 16 lutego każdy z Was będzie mógł wziąć udział w plebiscycie Gra Roku 2008. Celem plebiscytu jest wyłonienie poprzez głosowanie czytelników jednej najlepszej, najciekawszej, najpopularniejszej gry komputerowej lub konsolowej oraz uhonorowanie wyróżniających się tytułów w wybranych kategoriach.

Wśród głosujących rozlosowany zostanie wspaniały Komputer Marzeń Gracza.
Sponsorami akcji Gra Roku 2008 są firmy: Electronic Arts Polska – wydawca gry Burnout Paradise The Ultimate Box oraz Microsoft Hardware – producent linii SideWinder.

Patronat prasowy nad plebiscytem Gra Roku 2008 objęła gazeta codzienna DZIENNIK Polska Europa Świat.

Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://graroku.gry-online.pl/
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Filip Grabski
Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).