Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 już na platformie X360. Co z innymi wersjami?
Od wczoraj europejscy posiadacze Xboxa 360 mogą cieszyć się pełną wersją taktycznej gry akcji pt. Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2. Korporacja Ubisoft Entertainment ma jeszcze w zanadrzu trzy inne edycje owego produktu, dedykowane komputerom osobistym klasy PC oraz konsolom PlayStation 3 i PlayStation Portable. Pytanie tylko, kiedy te wersje ujrzą światło dzienne?
Radosław Grabowski
Od wczoraj europejscy posiadacze Xboxa 360 mogą cieszyć się pełną wersją taktycznej gry akcji pt. Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2. Korporacja Ubisoft Entertainment ma jeszcze w zanadrzu trzy inne edycje owego produktu, dedykowane komputerom osobistym klasy PC oraz konsolom PlayStation 3 i PlayStation Portable. Pytanie tylko, kiedy te wersje ujrzą światło dzienne?

Przykładowo popularne amerykańskie sklepy internetowe (Electronics Boutique, GameStop etc.) podają, że wspomniane konwersje GRAW2 trafią do Stanów Zjednoczonych dopiero na początku czerwca bieżącego roku. Z kolei brytyjski oddział Ubisoft Entertainment ma w swoim katalogu pecetową edycję omawianej gry z datą premiery 30 marca 2007. Tak czy inaczej posiadaczom PC, PS3 i PSP pozostaje na razie cierpliwe czekanie.
Przypomnijmy, że w Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 kontroluje się dowódcę tytułowego oddziału "Duchów", uczestniczącego w hipotetycznym amerykańsko-meksykańskim konflikcie granicznym z roku 2014. Kierowana przez użytkownika grupa elitarnych żołnierzy (wśród nich znalazł się wreszcie lekarz, opatrujący rannych towarzyszy) otrzymała do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt bojowy – w tym nawet zdalnie sterowane roboty rozpoznawcze.

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
Data wydania: 6 marca 2007
GRYOnline
Gracze
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany212477 Senator
A ja tylko czekam na kuriera z paczką z GRAW-em 2 na moją 360-tkę . Ale będzie jazda :D
mikmac Legend
fan Realu -->
to nie tak, ze kombinuja.
Po prostu pisanie gier na konsole jest latwiejsze w sensie zabugowania gry. PC i x360 programuje sie dosc podobnie, prawie identyczne biblioteki etc. Tyle, ze jak cos na x360 dziala na jednej konsoli to identycznie bedzie to dzialalo na 10 mln innych.
Natomiast jak cos dziala na jednym PC to wcale nie oznacza, ze dziala na innym. Tysiace konfiguracji, kazdy komponent glowny ma dwoch glownych producentow (AMD/INTEL, ATi/NVidia) i z tym wszystkim trzeba sobie poradzic i "odbugowac". To zajmuje wiele godzin testow - nawet jak gra jest juz prawie skonczona.
Niby z Playstation jest podobnie - jedna konfiguracja. Ale kazdy, nawet albz74 przyzna, ze aby DOBRZE zrobic gre na PS2 czy PS3 to trzeba sie na tym swietnie znac. Jest to o wiele trudniejsze, zwlaszcza dla teamow, ktore nie wspolpracuja zbyt blisko z Sony od lat. UBI nie jest developerem first party sony - robi konwersje swoich hitow, ot co.
zanonimizowany439924 Centurion
na GameSpy dostała 5/5 :)
zanonimizowany57898 Generał
Nie kombinuja z zadna konwersja (no moze na PSP) tylko czesto prace nad roznolegla wersja prowadzi inny team - dodatkowo - pewnie dali ja jako czasowy "exclusive" bo gra zapowiada sie na hit wiec mozna dorobic na sprzedazy konsoli.
fan realu madryt i raula Legend

ale oni kombinują.zamiast wydac grę na wszystkie platformy od razu to najpier dadzą na xbox,a potem kombinują z konwersją