Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2007, 07:19

Fani wymyślą tytuł dla kontynuacji gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon

Trwają prace nad kolejną grą firmy Monolith Productions, Inc., która będzie kontynuować historię opowiedzianą w programie F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon oraz jego oficjalnym rozszerzeniu, zatytułowanym Extraction Point. Z racji tego, że przygotowywany produkt nie może korzystać z tej samej marki, autorzy potrzebują nowego tytułu dla swojego dzieła.

Trwają prace nad kolejną grą firmy Monolith Productions, Inc., która będzie kontynuować historię opowiedzianą w programie F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon oraz jego oficjalnym rozszerzeniu, zatytułowanym Extraction Point. Z racji tego, że przygotowywany produkt nie może korzystać z tej samej marki (prawa do niej posiada koncern Vivendi Games), autorzy potrzebują nowego tytułu dla swojego dzieła.

Fani wymyślą tytuł dla kontynuacji gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - ilustracja #1

Przedstawiciele firmy przygotowali specjalny konkurs, który pozwoli fanom zdecydować o tytule gry. Najpierw zbierane będą propozycje na nową nazwę – ten etap zabawy potrwa do 22 czerwca. Z nadesłanych propozycji Monolith Productions, Inc. wybierze trzy najlepsze, które zostaną poddane pod głosowanie. W ciągu czterech dni – pomiędzy 23 a 27 lipca – wielbiciele gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon otrzymają możliwość wybrania najlepszego ich zdaniem tytułu.

Autorzy trzech najlepszych propozycji wybiorą się do miasta Kirkland w stanie Waszyngton, gdzie będą mogli zwiedzić siedzibę firmy Monolith Productions, Inc. Producent obiecuje również, że wizerunki finalistów zabawy zostaną umieszczone w nowej grze.

Niestety, w konkursie mogą brać udział wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na temat zabawy znajdziecie w tym miejscu. Nowa odsłona cyklu jest przygotowywana z myślą o PeCetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Ostatnia aktualizacja: 2007-06-05

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.