Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 stycznia 2008, 13:18

Europejski plan wydawniczy koncernu SEGA na rok 2008

Brytyjski oddział koncernu SEGA Corporation zaktualizował swój plan wydawniczy. W opublikowanym w Internecie spisie uwzględniono daty premier wszystkich gier zapowiadanych na 2008 rok.

Brytyjski oddział koncernu SEGA Corporation zaktualizował swój plan wydawniczy. W opublikowanym w Internecie spisie uwzględniono daty premier wszystkich gier zapowiadanych na 2008 rok.

Europejski plan wydawniczy koncernu SEGA na rok 2008 - ilustracja #1
Viking: Battle for Asgard

Zaprezentowany przez wydawcę spis potwierdza wcześniejsze doniesienia, że druga odsłona cyklu Condemned zaliczyła niewielkie opóźnienie. W marcu zadebiutuje również gra Viking: Battle for Asgard, która opracowywana jest z myślą o konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Do tej pory przypuszczaliśmy, że produkt firmy Creative Assembly trafi do sklepów w lecie.

Oto pełny wykaz zawartych w planie wydawniczym tytułów:

  • Bleach: Shattered Blade (Wii) – luty;
  • Bleach: The Blade of Fate (NDS) – luty;
  • Brain Assist (NDS) – luty;
  • Condemned 2: Bloodshot (360/PS3) – marzec;
  • Empire: Total War (PC) – 2008;
  • Golden Axe (360/PS3) – 2008;
  • Ghost Squad (Wii) – 25 stycznia;
  • Iron Man (360/NDS/PC/PS2/PS3/PSP/Wii) – maj;
  • Mario & Sonic at the Olympic Games (NDS) – 8 lutego;
  • NiGHTS: Journey of Dreams (Wii) – 25 stycznia;
  • Phantasy Star Universe: Ambition of the Illuminus (PC/PS2) – 25 stycznia;
  • Samba de Amigo (Wii) – wiosna;
  • SEGA Bass Fishing (Wii) – wiosna;
  • SEGA Superstars Tennis (360/NDS/PS2/PS3/Wii) – 2008;
  • Sonic Riders Zero Gravity (PS2/Wii) – wiosna;
  • Space Siege (PC) – 2008;
  • The Club (360/PC/PS3) – 8 lutego;
  • The Incredible Hulk (360/NDS/PC/PS2/PS3/Wii) – czerwiec;
  • The House of The Dead 2&3 Return (Wii)– wiosna;
  • Universe at War: Earth Assault (360) – marzec;
  • Universe at War: Earth Assault (PC) – 25 stycznia;
  • Viking: Battle for Asgard (360/PS3) – marzec.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej