Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 czerwca 2005, 07:32

ECHO: Secrets of the Lost Caverns w "złocie"

Koncern The Adventure Company poinformował wczoraj, że jego najnowszy produkt – ECHO: Secrets of the Lost Caverns – osiągnął złoty status, a co za tym idzie trafił do tłoczni. Program ukaże się na rynku już za kilka dni (dokładnie 21 czerwca), ale na razie tylko w Stanach Zjednoczonych.

Koncern The Adventure Company poinformował wczoraj, że jego najnowszy produkt – ECHO: Secrets of the Lost Caverns – osiągnął złoty status, a co za tym idzie trafił do tłoczni. Program ukaże się na rynku już za kilka dni (dokładnie 21 czerwca), ale na razie tylko w Stanach Zjednoczonych.

ECHO: Secrets of the Lost Cavern to gra przygodowa stworzona przez Kheops Studio przy współpracy z dwoma innymi zespołami developerskimi: Mzone Studio, który jest odpowiedzialny za współtworzenie takich tytułów, jak: Return to Mysterious Island czy The Egyptian Prophecy oraz z Totem Studio. Jednak nad wszystkimi pracami i zintegrowaniem ich w jedną całość czuwał zespół ludzi z Kheops.

Akcja gry przenosi nas w bardzo odległe, prehistoryczne czasy paleolitu, 15 tysięcy lat przed naszą erą. Trafiamy do słynnego zespołu jaskiń Lascaux – obecnie jest to teren południowo-zachodniej Francji, gdzie w 1940 roku odkryto rysunki i malowidła ścienne, wykonane właśnie w paleolitycznym okresie. Gracz wciela się w rolę człowieka pierwotnego o imieniu Arok – nastoletniego myśliwego, który marzy o tym, żeby zostać skalnym malarzem. Jego autorytetem w tym temacie jest artysta Klem, czyli Michał Anioł tamtych czasów, którego Arok poznał kiedyś w dzieciństwie.

Na początku gry nasz bohater zarzuca polowania, opuszcza swój klan i wyrusza do jaskiń Lascaux z nadzieją, że będzie mógł się uczyć sztuki malarskiej u swojego mistrza. Na swojej drodze spotka inne postaci, które będą mu czasem pomagać w tej przygodzie, m. in. pozna córkę Klema, jego pomocnika i mistrza we własnej osobie.

Więcej informacji na temat ECHO: Secrets of the Lost Caverns uzyskasz z naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej