Dynamiczne reklamy w grach Electronic Arts - na pierwszy ogień idzie Battlefield 2142

Wyobraźcie sobie taką sytuację: gracie w Battlefield 2142, wpadacie do miasta wypatrując czających się wrogów, gdy nagle wasz wzrok przykuwa wiszący na ścianie budynku wielki telebim, prezentujący reklamę, na przykład, sieci fastfoodów. Niemożliwe? A chcecie się założyć?

Maciej Myrcha

34

Wyobraźcie sobie taką sytuację: gracie w Battlefield 2142, wpadacie do miasta wypatrując czających się wrogów, gdy nagle wasz wzrok przykuwa wiszący na ścianie budynku wielki telebim, prezentujący reklamę, na przykład, sieci fastfoodów. Niemożliwe? A chcecie się założyć?

Niestety, ten scenariusz jest jak najbardziej prawdopodobny. Firma Electronic Arts poinformowała o podpisaniu porozumienia z IGA Worlwide, światowym liderem w dziedzinie umieszczania reklam w grach. Nie ujawniono szczegółów wspomnianej umowy wiadomo jednak, iż obejmuje ona 3 gry sygnowane logo Elektroników, z których jedną na pewno jest właśnie Battlefield 2142. Oczywiście od razu nasuwa się pytanie, czy dodanie reklam do gry wpłynie na obniżenie jej ceny? Moim zdaniem, jest to mało prawdopodobne.

Battlefield 2142

Battlefield 2142

PC
Data wydania: 17 października 2006
Battlefield 2142 - Encyklopedia Gier
8.0

GRYOnline

7.9

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

  • EA DICE
  • EA / Electronic Arts
  • PC

Savage: The Battle for Newerth za darmo

Następny
Savage: The Battle for Newerth za darmo

Myśli nieprzemyślane - Agencja morderców

Poprzedni
Myśli nieprzemyślane - Agencja morderców

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl