Wyobraźcie sobie taką sytuację: gracie w Battlefield 2142, wpadacie do miasta wypatrując czających się wrogów, gdy nagle wasz wzrok przykuwa wiszący na ścianie budynku wielki telebim, prezentujący reklamę, na przykład, sieci fastfoodów. Niemożliwe? A chcecie się założyć?
Maciej Myrcha
34Wyobraźcie sobie taką sytuację: gracie w Battlefield 2142, wpadacie do miasta wypatrując czających się wrogów, gdy nagle wasz wzrok przykuwa wiszący na ścianie budynku wielki telebim, prezentujący reklamę, na przykład, sieci fastfoodów. Niemożliwe? A chcecie się założyć?
Niestety, ten scenariusz jest jak najbardziej prawdopodobny. Firma Electronic Arts poinformowała o podpisaniu porozumienia z IGA Worlwide, światowym liderem w dziedzinie umieszczania reklam w grach. Nie ujawniono szczegółów wspomnianej umowy wiadomo jednak, iż obejmuje ona 3 gry sygnowane logo Elektroników, z których jedną na pewno jest właśnie Battlefield 2142. Oczywiście od razu nasuwa się pytanie, czy dodanie reklam do gry wpłynie na obniżenie jej ceny? Moim zdaniem, jest to mało prawdopodobne.
Więcej:Nowy dokument ujawnia prawdę o EA. Intrygujące kulisy transakcji za 55 mld dolarów
GRYOnline
Gracze