Na dobrą sprawę obecnie bardzo niewielu miłośników gier strategicznych miało okazję zagrać w Combat Mission: Beyond Overlord i poznać tą przełomową produkcję stworzoną przez zespół Big Time Software, prawdziwych pasjonatów tego gatunku, a w sieci już pojawiły się pierwsze materiały zapowiadające jej drugą część Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin.
Na dobrą sprawę obecnie bardzo niewielu miłośników gier strategicznych miało okazję zagrać w Combat Mission: Beyond Overlord i poznać tą przełomową produkcję stworzoną przez zespół Big Time Software, prawdziwych pasjonatów tego gatunku, a w sieci już pojawiły się pierwsze materiały zapowiadające jej drugą część Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin.
Akcja gry zostanie przeniesiona z Europy Zachodniej lat 1944 – 1945 na jeden z najsłynniejszych teatrów działań wojennych II Wojny Światowej – front wschodni i obejmie swym zasięgiem okres od ataku Niemiec na Związek Radziecki (operacji Barbarossa w 1941) do upadku Berlina w 1945.
Zgodnie z wypowiedziami autorów Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin będzie wykorzystywała znany z poprzedniej części silnik graficzny oraz identyczny system rozgrywki (stanowiący połączenie cech systemu turowego i czasu rzeczywistego), a największym atutem gry ma być niespotykany realizm, wierność odwzorowania parametrów i charakterystyk wszystkich rodzajów broni oraz szczególnie udany systemem symulujący morale, doświadczenie, umiejętności i zachowanie żołnierzy w sytuacjach ekstremalnych.
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin ma zostać wydany najprawdopodobniej pod koniec bieżącego roku, a najlepsze jest to, że w kolejce czekają jeszcze dwie części gry: Combat Mission 3: Morze Śródziemne, Combat Mission 4: Early War 1939 – 1940.
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.