Druga bitwa o Śródziemie będzie kontynuowana w oficjalnym dodatku
W trakcie tegorocznej edycji imprezy o nazwie Comic-Con, która tradycyjnie już odbyła się w amerykańskim mieście San Diego, przedstawiciel firmy Electronic Arts ujawnił, że trwają prace nad pierwszym, oficjalnym dodatkiem do gry The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II (Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II).
W trakcie tegorocznej edycji imprezy o nazwie Comic-Con, która tradycyjnie już odbyła się w amerykańskim mieście San Diego, przedstawiciel firmy Electronic Arts ujawnił, że trwają prace nad pierwszym, oficjalnym dodatkiem do gry The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II (Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II).

Rozszerzenie będzie nosić tytuł The Rise of the Witch-King i zostanie przygotowane z myślą o PeCetowej edycji programu (posiadacze konsoli Xbox 360 muszą na razie zadowolić się podstawową wersją gry, która dostępna jest od początku lipca). Niestety, w chwili obecnej nie dysponujemy jakimikolwiek informacjami dotyczącymi omawianego dodatku. Wieść gminna niesie, że koncern Electronic Arts opublikuje garść szczegółów odnośnie rozszerzenia jeszcze w tym tygodniu.
Wszystkich zainteresowanych informacjami dotyczącymi gry Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II, zapraszamy do zapoznania się z materiałami zgromadzonymi na łamach naszego serwisu:
- Informacje encyklopedyczne
- Recenzja gry
- Poradnik do gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Zwiastun filmowy #5
- Zwiastun filmowy #6
- Galeria obrazków

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
Data wydania: 28 lutego 2006
GRYOnline
Gracze
- EA / Electronic Arts
- PC
Komentarze czytelników
Piotrek66 Chorąży
A to ja powiem, że dodatek będzie opowiadał o losach Króla - Czarnoksiężnika z Angmaru, jeszcze wtedy, gdy Sauron był w pełni mocy. :P Więc to nie całkiem to samo co zawsze.
Pozdrawiam
Lim Legend

Bardzo dobra wiadomość !
Dodatek zrekompensuje w pewnym stopniu podstawową wadę Bitwy o Śródziemie… czyli singleplayera na jedną noc ;)
Karis Junior
Podpisuje się wszystkimi kończynami pod tym co napisał Trzyem, byłoby cudnie gdyby wykorzystali także II erę, ale to raczej nie nastąpi zbyt szybko, chyba, że jacys zapaleńcy zrobią własny dodatek.
morgi Chorąży

Co wy silmarillion nie dosc ze nie jest pełną i wyrazistą fabułą, to jakas nudna kronika(poza krótkimi opowiastakami o stworzeniu Eai, Valarach, Melkorze, elfach, Luthien, Numenorze, itp.), w dodatku tak strasznie drobiazgowo wylicza rozne nazwy miejsc i osob...Nie ma szans na wiecej niz WP ew. przygody Bilba z "Hobbita".
zanonimizowany65899 Centurion
Były czasy, gdy myślałem jak Pan Morgi. Ale po wciungnięciu się w świat Tolkiena i niesamowity klimat Silmarillionu, przeszło mi. To prawda, że to inne dzieło niż "Władca...". Pierwsze dzieła Mistrza - "Hobbit" i "Władca..." właśnie były sfabularyzowaną wersją Silmarillionu - który stanowi coś w rodzaju książki o historii, ale znacznie bardziej wciągającej. Opowiada o dziejach Śródziemia, gdzie wątkiem fabularnym są zmagania pomiędzy Morgothem a Valarami. Cała reszta jest specyficznym tłem - elfy, ludzie, krasnoludy i orkowie są niczym pionki w ścieraniu się dwóch potęg, co w konsekwencji prowadzi do całkowitej przemiany Tolkienowskiego świata. Nie mogę się też zgodzić, że fabuła nie jest wyrazista. Moim zdaniem jest jasna w sposób wystarczający. I jeszcze ta wojna o Silmarile... Naprawdę, można by było zrobić z tego niezłą gierkę. Skoro można zresztą tworzyć gry takie jak Medieval czy Empire Earth oparte na konkretnych epokach historycznych, to czemu nie można by było zrobić gry na podstawie epok historycznych Śródziemia?