Ukazała się nowa wersja Edain, czyli jednego z największych modów do The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II. Aktualizacja dodał do projektu dwadzieścia nowych map.
Nigdy nie doczekamy się kontynuacji The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II – The Rise of the Witch-King, a z powodu utraty licencji przez EA nie mamy nawet co liczyć na powrót gry do dystrybucji cyfrowej. Jednak ten RTS jest nadal intensywnie rozwijany przez fanów. Piszemy o tym ukazała się nowa wersja projektu Edain, czyli jednej z najważniejszych modyfikacji do tej klasycznej strategii.
Nowa wersja oznaczona jest numerem 4.8.3 i przynosi wiele nowości.
Edain zaczął jako mod, którego celem było takie przebudowanie gry, była ona wierniejsza temu, co można znaleźć w trylogii powieści i filmowym cyklu. Aby to zrealizować autorzy dodali nowych bohaterów i zdolności, jak również podzielono dostępne frakcje na kilka odrębnych, wzbogacając każdą z nich o nowe jednostki, tak aby działała jako samodzielna armia. Zaimplementowano także wiele dodatkowych mechanik, jak np. opcję dania bohaterowi jednego z Pierścieni czy rozszerzone mechanizmy budowy, pozwalające np. budować wielkie zamki.
Z czasem twórcy zaczęli także mocno rozbudowywać zawartość gry. Poza nowymi mapami dodano m.in. kampanię opartą na kanwie Hobbita i mocno rozszerzono tryb Wojny o Pierścień.
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
Data wydania: 28 lutego 2006
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.