Ukazała się wersja 4.6 wielkiego moda Edain do The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II – The Rise of the Witch-King. Aktualizacja mocno rozbudowuje rozgrywkę, dodaje nową frakcję oraz rozszerza kampanię zainspirowaną Hobbitem.
 
Wreszcie się doczekaliśmy nowej wersji projektu Edain, czyli jednego z najważniejszych modów do RTS-a The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II – The Rise of the Witch-King. Najnowsza edycja modyfikacji opatrzona jest numerem 4.6. To pierwsza od ponad dwóch lat aktualizacja tej fanowskiej produkcji (4.5 wydano na początku 2020 r.).
Edain gruntownie przebudowuje niemalże każdy aspekt gry, tak aby była ona wierniejsza temu, co można znaleźć w trylogii powieści i filmowym cyklu. Zmian jest cała masa. Wprowadzono wielu nowych bohaterów, a starych wyposażono w unikalne zdolności. Znane z podstawowej wersji frakcje zostały rozdzielone na kilka odrębnych i mocno rozbudowane (także o liczne nowe jednostki), dzięki czemu gracz ma więcej armii do wyboru. Nie zabrakło także masy dodatkowych map.
Do tego dochodzi wiele świeżych rozwiązań w rozgrywce. Przykładowo, możemy teraz dać jeden z Pierścieni dowolnemu bohaterowi, a potem patrzeć, jak radzi sobie z jego mocą. Rozbudowano także mechanizmy konstrukcyjne, pozwalając tworzyć wielkie zamczyska i twierdze.
Wersja 4.6 przynosi wiele nowości.
Zainteresować Was mogą:
 
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
Data wydania: 28 lutego 2006
GRYOnline
Gracze
13

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.