W ostatnim czasie kilkukrotnie do sieci przedostawały się lakoniczne dane dotyczące kolejnej odsłony cyklu No One Lives Forever, stopniowo napięcie fanów rosło, aż w końcu wydawca, koncern Vivendi, zdecydował się przedstawić oficjalne info prasowe na jej temat. Gra nosić będzie tytuł Contract J.A.C.K (bez przedrostka No One Lives Forever ), a jej akcja osadzona zostanie przed wydarzeniami, w których uczestniczyliśmy w No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Przewidywany termin premiery to koniec listopada 2003 roku.
W ostatnim czasie kilkukrotnie do sieci przedostawały się lakoniczne dane dotyczące kolejnej odsłony cyklu No One Lives Forever, stopniowo napięcie fanów rosło, aż w końcu wydawca, koncern Vivendi, zdecydował się przedstawić oficjalne info prasowe na jej temat. Gra nosić będzie tytuł Contract J.A.C.K (bez przedrostka No One Lives Forever ), a jej akcja osadzona zostanie przed wydarzeniami, w których uczestniczyliśmy w No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Przewidywany termin premiery to koniec listopada 2003 roku.

Tym razem nie przyjdzie nam się wcielić w postać agentki Cate Archer - tym razem staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem, płatnym najemnikiem pracującym dla organizacji przestępczej H.A.R.M. Zadaniem naszego bohatera będzie powstrzymanie włoskiego syndykatu przestępczego przed rozbiciem organizacji H.A.R.M. Gra, podobnie jak jej dwie poprzedniczki utrzymana została w klimacie filmów szpiegowskich z lat 60-tych ubiegłego stulecia, przy czym autorzy przy jej produkcji kierowali się następującymi priorytetami: więcej akcji, mniej skradania (elementów typu stealth) oraz więcej do zaoferowania w trybie multiplayer.

Poniżej kilka cech charakterystycznych nowego tytułu:

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.