Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lipca 2003, 08:35

Contract J.A.C.K, czyli mała rewolucja w serii NOLF

W ostatnim czasie kilkukrotnie do sieci przedostawały się lakoniczne dane dotyczące kolejnej odsłony cyklu No One Lives Forever, stopniowo napięcie fanów rosło, aż w końcu wydawca, koncern Vivendi, zdecydował się przedstawić oficjalne info prasowe na jej temat. Gra nosić będzie tytuł Contract J.A.C.K (bez przedrostka No One Lives Forever ), a jej akcja osadzona zostanie przed wydarzeniami, w których uczestniczyliśmy w No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Przewidywany termin premiery to koniec listopada 2003 roku.

W ostatnim czasie kilkukrotnie do sieci przedostawały się lakoniczne dane dotyczące kolejnej odsłony cyklu No One Lives Forever, stopniowo napięcie fanów rosło, aż w końcu wydawca, koncern Vivendi, zdecydował się przedstawić oficjalne info prasowe na jej temat. Gra nosić będzie tytuł Contract J.A.C.K (bez przedrostka No One Lives Forever ), a jej akcja osadzona zostanie przed wydarzeniami, w których uczestniczyliśmy w No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Przewidywany termin premiery to koniec listopada 2003 roku.

Contract J.A.C.K, czyli mała rewolucja w serii NOLF - ilustracja #1

Tym razem nie przyjdzie nam się wcielić w postać agentki Cate Archer - tym razem staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem, płatnym najemnikiem pracującym dla organizacji przestępczej H.A.R.M. Zadaniem naszego bohatera będzie powstrzymanie włoskiego syndykatu przestępczego przed rozbiciem organizacji H.A.R.M. Gra, podobnie jak jej dwie poprzedniczki utrzymana została w klimacie filmów szpiegowskich z lat 60-tych ubiegłego stulecia, przy czym autorzy przy jej produkcji kierowali się następującymi priorytetami: więcej akcji, mniej skradania (elementów typu stealth) oraz więcej do zaoferowania w trybie multiplayer.

Contract J.A.C.K, czyli mała rewolucja w serii NOLF - ilustracja #2

Poniżej kilka cech charakterystycznych nowego tytułu:

  • Specyficzne, znane z poprzednich części serii, chociaż w związku ze zmianą głównego bohatera nieco odmienne, poczucie humoru.
  • Dopracowana sztuczna inteligencja sterowanych komputerowo przeciwników.
  • Kilka nowych broni, np.: Cyclone Laser Rifle czy Bacalov Corrector.
  • Wiele nowych lokacji, a prócz tego szereg znanych z poprzednich części. Na przykład stacja kosmiczna (a właściwie jej szczątki, które opadły na Księżyc) zniszczona przez Cate Archer w części pierwszej.
  • Możliwość korzystania z różnego typu pojazdów i z zamontowanego na nich „osprzętu” w postaci działek, itp.
  • Kampania jednoosobowa złożona z 10 rozbudowanych misji.
  • Kilka trybów rozgrywki multiplayer: Deathmatch, Team Deathmatch, Demolition oraz Doomsday.
  • Gra stand-alone, tzn. nie wymagająca posiadania żadnych z poprzednich części.
  • Zestaw narzędzi przeznaczonych do tworzenia własnych modyfikacji elementów gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej