Co dokładnie napisano w magazynie Pelaaja o Splinter Cell: Conviction?
On wygląda jak menel! - takie głosy można było odnotować wśród graczy, którzy zobaczyli nowy wizerunek Sama Fishera, ukazany w pierwszej zapowiedzi Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction, opublikowanej przez fiński magazyn Pelaaja. Artykuł o nadchodzącej grze ze stajni Ubisoft Entertainment został już przetłumaczony z języka oryginalnego, więc możemy zaserwować Wam kilka ciekawych informacji.
Radosław Grabowski
On wygląda jak menel! - takie głosy można było odnotować wśród graczy, którzy zobaczyli nowy wizerunek Sama Fishera, ukazany w pierwszej zapowiedzi Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction, opublikowanej przez fiński magazyn Pelaaja. Artykuł o nadchodzącej grze ze stajni Ubisoft Entertainment został już przetłumaczony z języka oryginalnego, więc możemy zaserwować Wam kilka ciekawych informacji.
Przede wszystkim rozgrywka ma odbiegać od klasycznego krycia się w cieniu i pozostawania niezauważonym za wszelką cenę. Tym razem Fisher będzie działać nierzadko w miejscach znakomicie oświetlonych i pełnych osób postronnych. Kluczowe ma być takie zachowywanie się, aby np. nie wzbudzać podejrzeń funkcjonariuszy policji. Dodatkowo bardzo ważna będzie walka w zwarciu, nie sprowadzająca się tylko do naciskania pojedynczego guzika – w zależności od sytuacji podejmiemy inną akcję ofensywno-defensywną, często wykorzystując do tego elementy otoczenia. To samo czynić mają przeciwnicy, więc niech nikogo nie zdziwi chwytanie przez wrogów w samoobronie za krzesła, czy przewracanie stołów i prowadzenie ognia zza nich.
Developerzy zapewniają, iż każdy trójwymiarowy obiekt będzie zachowywać się naturalnie pod względem fizycznym. Ponadto ekipa z Ubisoft Entertainment twierdzi, że przygotowywanie Conviction wyłącznie z myślą o Xboxie 360 stwarza dla nich znacznie większe pole do popisu, niż gdyby niniejsza pozycja była wieloplatformowa. Ich zdaniem to, co mogą osiągnąć w kontekście nowych przygód Sama Fishera dzięki "trzystasześćdziesiątce" nie byłoby możliwe w przypadku PlayStation 3 – nawet jeśli tworzyliby grę tylko dla tej konsoli.

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Data wydania: 23 marca 2004
GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany356372 Legionista
hehehe gdzie się podziali ci wszystcy fanboye ps3 z tematu "xbox 360 ogranicza twurców GTAIV"
widzicie jak odrazu zamilkoło .
Xbox jest botężny nie mówe ze ps3 nie ale jakies określenie było wyżej że "na ps3 będom gry ktorych xbox nie pociagnie"
to żart ? przecierz xbox jest prawie tak dobry jak ps3. ps3 jest mocniejsze ale o tyle że to nie ma rożnicy i jest trudniejsze w programowaniu co znów daje xsowi przewagę i myśle żę gry będom wychodziły zawsze na obie platformy i nie bedzie tak że któras by nie mogła czegos pociągnąć .
bo nawet specjalnie bedom robili tak by gray były takie same na obydwie konsole :-D
pozatym ciagle na ps3 nie widze nic lepszego od najlepszej graficzne gry na xboxa 360 :-D
a juz sporo czasu mineło
zekke Generał
Bedom gry, bedom. Dzien dziecka za niecaly miesiac.
GunarDAN Konsul

Goście z UBI chyba zapomnieli o czym jest Splinter, albo czego pragną fani. Koniec trzech zielonych lampek? :(
zanonimizowany251643 Legend
Wy najzwyczajniej nie mozecie przezyc tego co powiedzieli panowie z ubisoft.
A oni mowia prawde, bo:
Widząc po tym co zrobili z SC:DA na PS3 to rzeczywiście, nie byliby w stanie zrobić tego samego na Playstation co na X360 :D
W jednym się z nimi zgodzę, ekskluzywne gry wyciskają z konsoli o wiele więcej niż multiplatformery.