Cenzura w Command & Conquer 3

Pecetowa wersja strategii czasu rzeczywistego pt. Command & Conquer 3: Tiberium Wars powędrowała już do tłoczni, aby trafić do sklepów pod koniec bieżącego miesiąca. Przykładowo polska edycja, nosząca podtytuł Wojny o tyberium, zadebiutuje na rynku 30 marca 2007. Rodzimi użytkownicy powinni się również cieszyć, że nie otrzymają C&C3 w wersji ocenzurowanej, jak klienci niemieccy.

Radosław Grabowski

Pecetowa wersja strategii czasu rzeczywistego pt. Command & Conquer 3: Tiberium Wars powędrowała już do tłoczni, aby trafić do sklepów pod koniec bieżącego miesiąca. Przykładowo polska edycja, nosząca podtytuł Wojny o tyberium, zadebiutuje na rynku 30 marca 2007. Rodzimi użytkownicy powinni się również cieszyć, że nie otrzymają C&C3 w wersji ocenzurowanej, jak klienci niemieccy.

Cenzura w Command & Conquer 3 - ilustracja #1

Właśnie dowiedzieliśmy się, iż u naszych zachodnich sąsiadów sprzedawana ma być gra delikatne zmieniona w stosunku do wariantów z innych rynków. Niemcy znani są z restrykcyjnego prawa względem wirtualnej brutalności, więc przykładowo zamachowcy-samobójcy z Bractwa Nod nie będą wysadzać się w powietrze, lecz jedynie zostawiać na polu bitwy ładunki wybuchowe i błyskawicznie znikać ze strefy rażenia.

Developerzy zapewniają, że wprowadzone zmiany nie wpłyną w żaden sposób na mechanikę zabawy w Command & Conquer 3. Były jednak konieczne, aby Wojny o tyberium zostały zaaprobowane przez organizację USK (Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle), zajmującą się kategoryzowaniem wiekowym gier w Niemczech.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 28 marca 2007

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

8.2

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-03-14
11:17

zanonimizowany4151 Generał

Czyzby panowie z USK liczyli, ze wyeliminowanie zamachowcow-samobojcow z gier sprawi, ze magicznie przestana oni takze istniec w realnym swiecie?

Komentarz: zanonimizowany4151
2007-03-14
11:18

zanonimizowany59755 Legend

😁

No to ... idę uwiercić trochę termitu

Komentarz: zanonimizowany59755
2007-03-14
11:39

kom-pan Pretorianin

KinSlayer ---> Nikt tego nie wyeliminuje. Jeden taki byl co walczyl z wiatrakami.
A tak z ciekawosci, po co ci tak bardzo potrzebni zamachowcy-samobojcy w tej grze? Dodadza jakiegos hiperrealizmu grze sf? Uciesza czyms specjalnym i wyjatkowym? Dlaczego kazdy ruch ze strony ludzi, ktorzy chca ograniczyc przemoc w grach musi sie spotkac ze swietym oburzeniem gimnazjalistow i innych dzieci chcacych robic wszytko kiedy chca i jak chca? Nie wpadacie czasem w "syndrom romka g." tylko, ze od tej drugiej strony? :)

Komentarz: kom-pan
2007-03-14
11:40

zanonimizowany380842 Legend

jednak szwaby to szwaby :) zawsze byli głupcami i głupcami pozostaną

Komentarz: zanonimizowany380842
2007-03-14
11:56

Gregor Eisenhorn Senator

Gregor Eisenhorn

W efekcie Fanatics będą działać dokładnie jak Shadows tylko bez kamuflażu i jednorazowo. Cóż, nie ma tragedii, ale hipokryzja cenzurowania jednego elementu w fabularnej grze od 16 lat jest porażająca...

Dobrze, że u nas podobne inicjatywy wciąż leżą.

Komentarz: Gregor Eisenhorn

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl