Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release CDP.pl Press Release 2 czerwca 2004, 14:45

CD Projekt uruchomił internetowy system Pomocy Technicznej

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

CD Projekt poinformował o uruchomieniu internetowej bazy problemów i rozwiązań Pomocy Technicznej, dotyczących wydawanych przez firmę gier.

Od tej pory każdy gracz, przy użyciu intuicyjnego systemu wyszukiwania, będzie w stanie bardzo szybko znaleźć rozwiązanie określonego problemu.

Baza zawiera rozwiązania i porady dotyczące praktycznie wszystkich gier wydanych przez CD Projekt i jest na bieżąco uaktualniana. Dodatkowo, system internetowej Pomocy Technicznej został wzbogacony o instrukcje instalacji sterowników producentów najpopularnieszych kart graficznych/dźwiękowych oraz sterowników DirectX. Wszystkie rozwiązania można oceniać pod kątem przydatności i przejrzystości, a dla użytkowników cdprojekt.info i osób rejestrujących gry wprowadzono dodatkowe ułatwienie - formularz automatycznie rozpoznaje zarejestrowane gry!

To jednak nie wszystko! CD Projekt zachęca samych graczy do stworzenia największej bazy Pomocy Technicznej gier. Użytkownicy mogą sami zgłaszać propozycje rozwiązania określonego problemu, a wszystkie opublikowane porady zostaną opatrzone informacją o tym, kto zgłosił dane rozwiązanie.

Bazę problemów i rozwiązań Pomocy Technicznej można znaleźć pod tym adresem:

http://www.cdprojekt.info/pomoc.asp