Caesar IV zadebiutował na rynku

Prawie osiem lat musieliśmy czekać na kontynuację cyklu Caesar. Firma Sierra Entertainment wprowadziła wczoraj na amerykański rynek nowy program z tej serii, który został przygotowany przez studio Tilted Mill Entertainment.

Krystian Smoszna

Prawie osiem lat musieliśmy czekać na kontynuację cyklu Caesar. Firma Sierra Entertainment wprowadziła wczoraj na amerykański rynek nowy program z tej serii, który został przygotowany przez studio Tilted Mill Entertainment.

Caesar IV zadebiutował na rynku - ilustracja #1

Podobnie jak to miało miejsce w przypadku poprzednich odsłon cyklu, także w Caesar IV mamy do czynienia ze strategią ekonomiczną, skupiającą się na aspektach rozbudowy oraz zarządzania wirtualnym miastem w czasach starożytnego Imperium Rzymskiego. Jako główny urbanista i architekt, czuwamy nad zaprojektowaniem czy wykonaniem praktycznie każdej części zarządzanego miasta: tworzenie domostw oraz połączeń drogowych, usprawniających transport surowców czy handel; przygotowywanie różnorodnych atrakcji dla mieszkańców danej metropolii; zakładanie fabryk produkcyjnych; organizowanie ekip chroniących miasto przed pożarami, etc. Wszystko, byleby tylko z powodzeniem wyjść naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zwiększającej się populacji.

Caesar IV zadebiutował na rynku - ilustracja #2

Europejczycy będą musieli poczekać na premierę gry do 20 października. Wciąż nie wiemy jak potoczą się losy polskiej wersji programu. Teoretycznie wydanie Caesar IV w naszym kraju spada na barki CD Projektu, ale na oficjalnej stronie firmy nie znajdujemy żadnych informacji dotyczących ewentualnego debiutu rynkowego.

Równo z premierą gry, w Internecie pojawiła się pierwsza łatka, która eliminuje błędy związane z rozgrywką online. Już niebawem będzie ona dostępna na łamach naszego serwisu.

Dowiedz się więcej o grze Caesar IV:

Caesar IV

Cezar IV

Caesar IV

PC
po premierze

Data wydania: 26 września 2006

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.7

Gracze

7.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl