Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2006, 08:35

Black w "złocie"

Koncern Electronic Arts dotrzyma obietnicy złożonej w grudniu ubiegłego roku i już za kilkanaście dni opublikuje na rynku twór firmy Criterion Games o nazwie Black. Gra osiągnęła właśnie „złoty” status, co oznacza, że rozpoczął się ostatni etap jej produkcji, związany z wytłoczeniem płyt i zapakowaniem ich do pudełek.

Koncern Electronic Arts dotrzyma obietnicy złożonej w grudniu ubiegłego roku i już za kilkanaście dni opublikuje na rynku twór firmy Criterion Games o nazwie Black. Gra osiągnęła właśnie „złoty” status, co oznacza, że rozpoczął się ostatni etap jej produkcji, związany z wytłoczeniem płyt i zapakowaniem ich do pudełek.

Black w 'złocie' - ilustracja #1

Black zadebiutuje na Starym Kontynencie 24 lutego bieżącego roku. Zgodnie z polityką firmy Electronic Arts, program trafi w ten sam dzień do większości krajów europejskich, a co za tym idzie – również do Polski. Dopiero cztery dni później, w ostatni dzień lutego, gra zostanie oficjalnie opublikowana w Stanach Zjednoczonych.

Fabuła Black przeniesie Cię w znajome rejony Europy Wschodniej, gdzie jako jeden z członków specjalnej grupy uderzeniowej, będziesz walczyć z terroryzmem. Masz do dyspozycji bogaty arsenał realistycznych środków zagłady, który nie jeden raz przyszło Ci trzymać w rękach podczas eksploatacji innych pierwszoosobowych strzelanin.

Black w 'złocie' - ilustracja #2

Black po brzegi wyłożono dynamicznymi efektami środowiska, których jedynym zadaniem jest uprzyjemniać graczowi eksterminację przeciwników. Praktycznie wszystko co staje na Twojej drodze może zostać obrócone w perzynę: samochody wybuchają po trafieniu w bak, ściany ulegają „sproszkowaniu” po potraktowaniu ładunkiem burzącym, powietrze nieustannie przeszywają kawałki rozmaitych przedmiotów i odłamki murów. Gdy wrzucasz granat do niestabilnej, wielopiętrowej budowli, możesz być pewien, że za chwilę usłyszysz ogłuszający huk, zobaczysz wypadające szyby oraz gęsty pył, unoszący się w powietrzu. Poprzez chmurę kurzu możesz dostrzec, że budynek zawalił się w efektowny sposób, a kolejne kondygnacje zgniatały nieszczęśników, którzy znajdowali się poniżej...

Powyższy opis jasno wskazuje, że potyczka z wrogami w Black będzie niezwykle widowiskowa. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat gry, polecamy zaznajomienie się z materiałami zgromadzonymi na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej