Znamy już przypuszczalną datę premiery gry Black & White 2, a nawet dwie, bo Peter Molyneux z firmy Lionhead Studios nie może się dokładnie zdecydować. Jeden z założycieli legendarnego studia Bullfrog i twórca takich hitów jak Populous czy Dungeon Keeper, zwierzył się w ubiegłym tygodniu redaktorom magazynu Computer & Video Games.
Znamy już przypuszczalną datę premiery gry Black & White 2, a nawet dwie, bo Peter Molyneux z firmy Lionhead Studios nie może się dokładnie zdecydować. Jeden z założycieli legendarnego studia Bullfrog i twórca takich hitów jak Populous czy Dungeon Keeper, zwierzył się w ubiegłym tygodniu redaktorom magazynu Computer & Video Games.
Pod uwagę brane są dwa terminy: 27 września lub 14 października – oczywiście bieżącego roku. Molyneux nie wie dokładnie, która z dat zostanie ostatecznie wybrana, przypuszczalnie będzie to uzależnione od ewentualnego opóźnienia prac nad grą. Premiera zostanie poprzedzona programem demonstracyjnym, który udostępni wszystkim zainteresowanym jeden lub dwa wczesne etapy.

Black & White 2 to kontynuacja przebojowego tytułu zespołu Lionhead Studios. Akcja sequela rozgrywa się w tym samym świecie co cześć pierwsza – wracamy na wyspę, aby jako jeden z bogów sprawować władzę nad swoją nacją. Druga część jest grą znacznie bardziej zorientowaną na walkę, jednocześnie skonstruowaną tak, aby osoby, które nie miały styczności z częścią pierwszą mogły sobie dać radę. To czy zdecydujemy się na wypowiedzenie wojny czy też na rozwiązania pokojowe względem pozostałych plemion zależy wyłącznie od nas. Jeśli zdecydujemy się na rozwiązanie militarne, będziemy zmuszeni do budowy armii, likwidacji wrogich plemion, obrony własnych miast, itp.
Więcej informacji na temat Black & White 2 uzyskacie z naszej Encyklopedii Gier.
GRYOnline
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.