Assassin zabija szybciej pod DX10

Premiera Assassin's Creed na komputery osobiste zapowiedziana została na koniec marca, ostatnią wersję wymagań sprzętowych podawaliśmy dwa tygodnie temu, natomiast dziś pojawiły się informacje dotyczące wydajności gry pod Directx 10.

Maciej Makuła

Premiera Assassin's Creed na komputery osobiste zapowiedziana została na koniec marca, ostatnią wersję wymagań sprzętowych podawaliśmy dwa tygodnie temu, natomiast dziś pojawiły się informacje dotyczące wydajności gry pod DirectX 10.

Serwis PC Games Hardware przeprowadził wywiad z Charlesem Beaucheminem z Ubisoftu, który wyjawił, że w stosunku do DX9 wersja dla DX10 nie otrzymała żadnych nowych efektów graficznych. Jedyną istotną zmianą jest wzrost wydajności – tak, gra ma lepiej chodzić pod DX10.

Powyższa rewelacja dotyczy jednak tylko komputerów uzbrojonych w system Windows Vista, bo tylko ten oficjalnie wspiera DX10, więc nie wiadomo, czy dla poprawy płynności omawianej gry nie wystarczy zwyczajnie uruchomić ją na starszych windowsach z DX9.

W oczekiwaniu na marcową premierę zachęcamy do zapoznania się z recenzją wersji konsolowej.

Assassin zabija szybciej pod DX10 - ilustracja #1
Assassin's Creed

Assassin's Creed: Wersja Reżyserska

Assassin's Creed

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 13 listopada 2007

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.8

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Ubisoft
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl