Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 maja 2003, 11:05

Acclaim przedstawia „Alias” i „Gladiator Sword of Vengeance”

Znany zachodni wydawca, firma Acclaim, uruchomił oficjalne strony internetowe (i tym samym ujawnił produkcję) swych dwóch nowych gier dedykowanych zarówno komputerom klasy PC jak i konsolom nowej generacji: PlayStation 2 oraz Xbox. Pierwsza to trzecioosobowa gra akcji „Alias”, druga zaś to gra przygodowa z dużą ilością krwawej walki o tytule „Gladiator Sword of Vengeance”. Obie mają pojawić się pod koniec tego roku.

Znany zachodni wydawca, firma Acclaim, uruchomił oficjalne strony internetowe (i tym samym ujawnił produkcję) swych dwóch nowych gier dedykowanych zarówno komputerom klasy PC jak i konsolom nowej generacji: PlayStation 2 oraz Xbox. Pierwsza to trzecioosobowa gra akcji „Alias”, druga zaś to gra przygodowa z dużą ilością krwawej walki o tytule „Gladiator Sword of Vengeance”. Obie mają pojawić się pod koniec tego roku.

Acclaim przedstawia „Alias” i „Gladiator Sword of Vengeance” - ilustracja #1

Pierwszy tytuł „Alias” to produkcja oparta na motywach popularnego serialu (11 nominacji do nagrody Emmy) telewizji Touchstone o tym samym tytule. Jest to dynamiczna gra akcji z popularnymi obecnie elementami typu „stealth”, w której stajemy się specjalną agentką agencji rządowej CIA - Sydney Bristow. Bohaterce zostało powierzone dochodzenie w sprawie zaginionego w podejrzanych okolicznościach agenta Jacobsa. W swoim ostatnim raporcie przekazał on istotne informacje dotyczące Anny Espinosy, największego wroga Sydney, poprzednio czołowej agentki innej rywalizującej agencji , teraz pracującej na własny rachunek.

Acclaim przedstawia „Alias” i „Gladiator Sword of Vengeance” - ilustracja #2

Akcja rzeczonej produkcji zaczyna się tam gdzie ostatni raz widziano Jacobsa, tj. w kasynie w Monte Carlo i poprowadzi nas przez niemal cały świat, w tym Arabie Saudyjską, Hong Kong i Rio de Janeiro. Wszędzie, w każdej misji, stoczymy zacięty pojedynek z upływającym czasem, licznymi przeciwnikami i innymi przeciwnościami losu. Jak przysłało na agenta CIA, Sydney wyposażona została w bogaty asortyment szpiegowskich gadżetów i nowoczesnych broni, nie obce są jej też różne sztuki i techniki walki.

  • Szczegółowa trójwymiarowa grafika, ruchy postaci wykonane w technologii „motion capture”.
  • Szereg mini-gier, jak otwieranie zamków, czy oszukiwanie wykrywacza kłamstw.
  • Interaktywne otoczenie, możliwość wykorzystania różnych przedmiotów w charakterze broni.
  • Cała gama ruchów, ciosów, bloków, itp.
  • Każdy poziom, czy cel misji można osiągnąć i ukończyć na kilka sposobów.
  • Scenerie i lokacje znane z serialu telewizyjnego, głosy podkładane przez aktorów grających w serialu, itp.

http://www.aliasthegame.com/

Acclaim przedstawia „Alias” i „Gladiator Sword of Vengeance” - ilustracja #3

Gladiator Sword of Vengeance przeniesie nas do Imperium Rzymskiego w 106 roku naszej ery. Jest to mało powiedzieć zły czas dla Imperium. Poprzedni władca, Imperator Trajan przedwcześnie odszedł z tego świata, a jego miejsce zajął despotyczny Imperator Arruntius. Wykrwawił on niegdyś potężne państwo. Liczne wojny i plagi trawią każdą część Imperium, ludzie cierpią okropny głód, a sam władca wraz ze swymi wielmożami i współpracownikami żyją w luksusie i rozpuście.

Acclaim przedstawia „Alias” i „Gladiator Sword of Vengeance” - ilustracja #4

Co więcej Arruntius w swym szaleństwie wyburzył dużą część Rzymu i stworzył na miejsce znajdujących się tam domostw ogromną arenę walki, na której odbędą się największe w historii walki gladiatorów. Gracz staje się jednym z owych gladiatorów, wybranym przez bogów by przywrócić dawną potęgę Imperium Rzymskiemu. Akcja gry stanowi połączenie walki na arenie z rozbudowanym wątkiem fabularnym (epickich rozmiarów przygodówka w konwencji filmu).

  • Specjalny rozbudowany i intuicyjny zarazem system walki.
  • Autentyczna broń z tamtych czasów, w tym trójzęby, miecze, sieci, itp.
  • Specjalne ataki „Combo”.
  • Wskaźnik „Blood Meter” odzwierciedlający sposób w jaki uśmiercamy przeciwników. Jeżeli osiągnie on maksymalną wartość, bohater otrzymuje specjalne boskie umiejętności, typu: siła Herkulesa czy moc elementów.
  • Wzrost doświadczenia podczas walki - im więcej pojedynków wygrasz, tym przyswoisz sobie więcej umiejętności.
  • Różni oponenci, począwszy od zwykłych gwardzistów, a skończywszy na mitologicznych kreaturach.

http://www.acclaim.com/games/gladiator/

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej