Technologie Tanie i polecane Porady PC Windows Konsole Telefony Technika
Wiadomość sprzęt i soft 13 września 2007, 16:59

autor: Vercetti

Srebrny DS Lite już za miesiąc w Europie

Japoński koncern Nintendo poinformował, że aby przypomnieć Europejczykom o możliwościach przenośnej konsoli DS Lite, już wkrótce dostarczy na Stary Kontynent nową wersję swego handhelda. Odświeżona edycja popularnej maszynki do grania będzie różnić się od swych poprzedniczek aspektem kolorystycznym - do sprzętu w barwach: białej, czarnej i różowej, dołączy teraz ekskluzywna, srebrna odmiana Dual S

Japoński koncern Nintendo poinformował, że aby przypomnieć Europejczykom o możliwościach przenośnej konsoli DS Lite, już wkrótce dostarczy na Stary Kontynent nową wersję swego handhelda. Odświeżona edycja popularnej maszynki do grania będzie różnić się od swych poprzedniczek aspektem kolorystycznym - do sprzętu w barwach: białej, czarnej i różowej, dołączy teraz ekskluzywna, srebrna odmiana Dual Screena.

Konsola trafi na rynek 12 października 2007, dokładnie tydzień przed premierą długo oczekiwanej gry cRPG The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Cena urządzenia zostanie ustalona na poziomie 150 euro.

Srebrny DS Lite już za miesiąc w Europie - ilustracja #1

Przy okazji Nintendo nie omieszkało również pochwalić się światu kilkoma wiadomościami nt. sprzedaży swych sztandarowych produktów. Według ostatnich statystyk sam Dual Screen na całym świecie rozszedł się już w liczbie 14 mln egzemplarzy. Przeznaczone nań gry także radzą sobie zgodnie z życzeniami swych autorów. Dla przykładu: w Europie w ciągu jedenastu tygodni kupiono już 915 tys. sztuk More Brain Training, podczas gdy pierwsza część logicznej serii Japończyków od momentu swego debiutu znalazła się w kolekcji 3,3 mln osób.

Na koniec warto wspomnieć również o cieszących się niesłabnącym zainteresowaniem Pokemonach. Wydane w wakacje gry Pokemon Diamond oraz Pearl dotychczas znikły z półek europejskich sklepów w nakładzie 1,6 mln egzemplarzy.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.